DachsteinVanja Starčević: nedelja, 1. avgust 2004, ob 22.59 uri; ogledov: 0 V soboto smo se po zavarovani plezalni poti Jochan povzpeli čez južno steno Dachsteina. Varovala so brezhibna, za 500 m visoko plezalno pot izurjeni v dobri kondiciji bodo potrebovali okrog 3 h. Vstop čez previsno steno, kljub skobam, zahteva veliko moči v rokah, tu smo imeli največ težav, in smo eni med nam morali potegniti nahrbtnik z vrvjo.
Glede zahtevnosti in tehničnih težav v Julijskih Alpah ni takve poti, V Dolomitih smo preplezali nekatere ki so tehnično težje, ampak manj zahtevne (precej krajše).
Prespali smo v Seetalerhuete (ravno na koncu ferate), ker nam ni uspelo rezervirati spanje (le 20 ležišč) spali smo na klopah. V nedeljo zgodaj zjutraj je deževalo, ampak je dež ponehal, tako da smo v gosti megli šli še na vrh Dachsteina. Prvih 150 m po ledeniku do vstopa v steno, krajnja poč je še prehodna, po naslednjih dveh tedni to bo že vprašljivo, ker je ldenik skoraj 2 metra od stene in je še samo ozek snežni most. Plezanje do vrha, 100 m, bi bilo II-III, če ne bi bilo neprekinjene fiksne vrvi in veliko skob in klinov. Potrebovali smo 30 min za ledeniški del in še 20 za plezanje v steni.
Sestopili smo z žičnico zaradi slabega vremena. Smučišče na ledeniku obratuje.
Še nekaj informacij: turska predora staneta 9,5 EUR, cestnina do spodnje postaje žičnice 7 EUR, če uporabite žičnico je ni treba plačati (zahtevajo vozovnice za vse v avtu). Ena vožnja z žičnico stane 15,5 EUR (ne glede na smer), spanje v Seetalerhuete 8 EUR (zasilno ležišče 4). Od parkirišča do vtsopa v ferato je 2 h. |
Odgovori | | |
|
Vanja Starčević: nedelja, 1. avgust 2004, ob 22.59 uri V soboto smo se po zavarovani plezalni poti Jochan povzpeli čez južno steno Dachsteina. Varovala so brezhibna, za 500 m visoko plezalno pot izurjeni v dobri kondiciji bodo potrebovali okrog 3 h. Vstop čez previsno steno, kljub skobam, zahteva veliko moči v rokah, tu smo imeli največ težav, in smo eni med nam morali potegniti nahrbtnik z vrvjo.
Glede zahtevnosti in tehničnih težav v Julijskih Alpah ni takve poti, V Dolomitih smo preplezali nekatere ki so tehnično težje, ampak manj zahtevne (precej krajše).
Prespali smo v Seetalerhuete (ravno na koncu ferate), ker nam ni uspelo rezervirati spanje (le 20 ležišč) spali smo na klopah. V nedeljo zgodaj zjutraj je deževalo, ampak je dež ponehal, tako da smo v gosti megli šli še na vrh Dachsteina. Prvih 150 m po ledeniku do vstopa v steno, krajnja poč je še prehodna, po naslednjih dveh tedni to bo že vprašljivo, ker je ldenik skoraj 2 metra od stene in je še samo ozek snežni most. Plezanje do vrha, 100 m, bi bilo II-III, če ne bi bilo neprekinjene fiksne vrvi in veliko skob in klinov. Potrebovali smo 30 min za ledeniški del in še 20 za plezanje v steni.
Sestopili smo z žičnico zaradi slabega vremena. Smučišče na ledeniku obratuje.
Še nekaj informacij: turska predora staneta 9,5 EUR, cestnina do spodnje postaje žičnice 7 EUR, če uporabite žičnico je ni treba plačati (zahtevajo vozovnice za vse v avtu). Ena vožnja z žičnico stane 15,5 EUR (ne glede na smer), spanje v Seetalerhuete 8 EUR (zasilno ležišče 4). Od parkirišča do vtsopa v ferato je 2 h. |
|