Brez naslovaivang: nedelja, 20. avgust 2006, ob 11.58 uri; ogledov: 0 Torej, če ne boš našel družbe, se odpravi sam, le vremena ne pozabi preverit!
Ti nebi bila moja vodnica? :)
Hvala vsem, ki ste se mi oglasili, vidim da je kar veliko kandidatov za. Odločil sem se, da stvar izpeljem drugo leto, torej se zopet oglasim na to temo spomladi. Do takrat pa pridno trenirat.
LP |
Odgovori | | |
|
ivang: četrtek, 10. avgust 2006, ob 11.54 uri Zdravo,
Do zdaj sem imel solo vzpone na Marmolado, Wildspitze, Grossglockner... itd nič ekstremnega.
Za Mont Blanc se mi zdi solo vzpon malo prenevaren, vsaj za prvič, ko ne poznaš razmer. Zato bi sestavil ekipo za vzpon na Mont Blanc ali pa bi se pridružil kakšni ekipi ki namerava gor.
Vsaka informacija mi bo dobrodošla.
Hvala in lep pozdrav. |
|
sla: četrtek, 10. avgust 2006, ob 13.03 uri Èe si šel solo na Grossglockner, ti tudi solo vzpon na Belo goro ne bo delal probleme. Sam vzpon po najlažji varianti iz St. Gervaisa je tehnično manj zahteven kot vršni greben GG-ja. Še najbolj nevarne so razpoke in seraki v vršnem delu Mont Blanca, ki so kakšno leto večje, drugič manjše. Ob lepem vremenu se po pobočjih vijejo kolone romarjev. Večina jih je v navezah, najdejo pa se tudi posamezniki. Veliko ljudi ima najete vodnike, srečali pa smo tudi primerek človeka, ki se je gor vlekel v navadnih usnjenih čevljih rumene barve, kakršni so bili pred precej leti popularni tudi pri nas, okoli vratu je imel obešene smučarske hlače, v roki pa belo polivinil vrečko (vsebine raje nisem preučevala...).
Torej, če ne boš našel družbe, se odpravi sam, le vremena ne pozabi preverit! |
|
ivang: nedelja, 20. avgust 2006, ob 11.58 uri Torej, če ne boš našel družbe, se odpravi sam, le vremena ne pozabi preverit!
Ti nebi bila moja vodnica? :)
Hvala vsem, ki ste se mi oglasili, vidim da je kar veliko kandidatov za. Odločil sem se, da stvar izpeljem drugo leto, torej se zopet oglasim na to temo spomladi. Do takrat pa pridno trenirat.
LP |
|
sla: ponedeljek, 21. avgust 2006, ob 14.03 uri Vse se da zmeniti.... :-) |
|
ivang: ponedeljek, 16. april 2007, ob 9.35 uri Zdravo,
Ali je še zmeraj kdo kandidat za Mont Blanc v avgustu. Trije gremo zagotovo vsaj še enega moramo dobiti pa odrinemo počasi sportski na Mont Blanc, na vrhu pa nas čakajo :D .
LP! |
|
ivang: četrtek, 26. april 2007, ob 8.03 uri Nekaj zanimivih strani z zelo uporabnimi in koristnimi informacijami:
http://www.terragalleria.com/mountain/info/chamonix/
http://www.terragalleria.com/mountain/mountain.mont-blanc.html
http://www.webcam-montblanc.com/webcam/
http://www.chamonix.com/
http://www.compagniedumontblanc.fr/ |
|
ronimir: četrtek, 26. april 2007, ob 20.15 uri Mont Blanc je pomojese zasnezen tko da morte met dereze pa cepin, mogoce pol avgusta je bolj kopno |
|
Tomaž: četrtek, 26. april 2007, ob 21.44 uri Mont Blanc je pomojese zasnezen tko da morte met dereze pa cepin, mogoce pol avgusta je bolj kopno
Ne piši takšnih neumnosti! |
|
Otto: četrtek, 26. april 2007, ob 22.34 uri Mont Blanc je pomojese zasnezen tko da morte met dereze pa cepin, mogoce pol avgusta je bolj kopno
Ne piši takšnih neumnosti!
Tomaž, vse kar napiše je neumnost!
A s tem je dosegel enega od svojih vrhuncev! Pa ne vem, a naj se smejim al pa...:cry:
Enim pač ni pomoči. |
|
ivang: četrtek, 26. april 2007, ob 23.12 uri Mont Blanc je pomojese zasnezen tko da morte met dereze pa cepin, mogoce pol avgusta je bolj kopno
:? tole sem dvakrat prebral, prvič nisem bil ziher a prav vidim 8) |
|
Irena: petek, 4. maj 2007, ob 11.45 uri Smo bili na vrhu Mont Blanca 28.4.
Začeli smo z gondolo na Aguille du Midi , nekaj preko 3800m visoko. V snežnem metežu in megli smo se spustili do koče Cosmiques, nekje na 3600m. Koča je topla in polna, prevladujejo pa turni smučarji.
Štartali smo nekaj po 2. uri. Ubrali smo pot t.i. La traversee, ki se od koče najprej še malo spusti. Kljub skorajda polni luni in dobri vidljivosti so pred nami v gori že utripale neštete lučke. Najprej smo prečkali ledenik, nato pa se mimo serakov (bolje da nismo videli) in po ledeniških mostovih , varno mimo lukenj in razpok začeli dvigat v pobočje Mont Blanc do Tacul, 4200m. Seveda nihče tukaj ne hodi nenavezan , veter in sneg pa stopinje vsak dan znova zabrišeta. Celo malo spusta je vmes - kako je bil hud le- ta na povratku. Noč je bila prekrasna a ledeno mrzla.A kako smo bili veseli , ko se je začelo daniti! Nam pa je pripravilo vreme pravo predstavo – daleč pod nami, proti jugu je neprestano bliskalo in gosti oblaki so bili ožarjeni…Pred osmo zjutraj smo kljub zelo umirjeni hoji (na tej višini že krepko loviš sapo) dohiteli veliko skupino turnašev pred nami, ki so se hudo mučili z gaženjem. Pa smo šli še mi malo naprej – a ne za prav dolgo, saj je to hudo naporen posel na 4000m :lol: . Sledil je tehnično najbolj zahteven del ture, vzpon na greben v mešanici ledu in granita. Napor se je z višino stopnjeval, vršne glave Mont Blanca pa nikakor ni hotelo biti konec. S samega vrha nas je pognal hud veter. Nekateri niti fotoaparatov nismo odpirali :oops: tako zelo nas je zeblo.
Kot pešci smo se spuščali po isti poti, v nasprotju s smučarji. Pot nazaj se je zdela zaradi utrujenosti še daljša in kratki vzponi na povratku prava Kalvarija
Od opreme smo seveda potrebovali vse, in vsaj v tem času je tudi navezanost nujna. |
|
spleza: petek, 4. maj 2007, ob 16.30 uri Nov svet.
Hvala, Mont Blanc. :D |
|
hari: petek, 4. maj 2007, ob 16.42 uri Bravo Irena! To je ta varianta, ki sem jo pred časom opisoval [url=http://www.pzs.si/forum/viewtopic.php?p=13909#13909][b:6e9633e316]tukaj[/b:6e9633e316].[/url]
Verjamem, da ste bili zmatrani do konca. Jaz nisem prišel do vrha, pa sem mislil, da bom umru pri povratku že od same hoje po ravnem na Col du Midi.
Juhej, kapo u luft Irena! |
|
ivang: petek, 4. maj 2007, ob 17.31 uri Bravo Irena & hvala za informacije |
|
francB: petek, 6. julij 2007, ob 22.18 uri 23. do 29. junija smo zastavili pot na Belo goro člani PD Paloma. Predvideli smo dva dni aklimatizacije v okolici Zermatta in nato na Mont Blanc. Ker nismo dali naročilnice za vreme, smo morali dva dni čakati v Chamonixu. Več o [url=http://francb.moj-album.com/album/8388546/]odpravi[/url] preberite ob slikah. |
|
stefan1: ponedeljek, 9. julij 2007, ob 13.22 uri Zaradi polne zasedenosti vodnika, mi je odpadel planirani (prijavljen že pred več kot enim mesecem) vzpon na Mont Blanc v dneh od 19.-22.7. :evil: .
Èe ima kdo planiran vzpon v omenjenih dneh in mu manjka še kak član sem vsekakor zainteresiran za povabilo.
Za informacije se priporočam.
Štefan |
|
pohodnik: četrtek, 9. avgust 2007, ob 13.21 uri Pretočni video Tomaža Zupančiča & Company o vzponu in osvojitvi Mont Blanca, 2007.
Kliknite [url=http://lebinca.com/mont_blanc_07/]tukaj[/url]. Obiščite tudi hišo pohodništva v Second lifeu. Kako priti v Second life? Navodila dobite [url=http://eupoti.com]tukaj[/url].
[url=http://lebinca.com/hisa_mont_blanc.PNG][img:a39cf0c0b6]http://lebinca.com/hisa_mont_blanc_mala.PNG[/img:a39cf0c0b6][/url] |
|
ivang: ponedeljek, 13. avgust 2007, ob 20.30 uri Vzpon na Mont Blanc je predstavljen tukaj http://montblanc2007.com
Na žalost še nisem dobil vsega slikovnega in filmskega materiala od vseh članov ekipe. |
|
ZOKI: torek, 14. avgust 2007, ob 20.36 uri Mene pa zanima ali je v Chamonixu kakšen kamp kjer se da prespati?Mi se na Mt.Blanc odpravljamo 24.avgusta, nekateri, ki bodo ravnotako šli zraven pa bodo ostali v kampu. Prosim za informacijo in HVALA :)
Zoran
http://freeweb.siol.net/centros/index2.html |
|
sla: četrtek, 16. avgust 2007, ob 7.41 uri Kampov je tam cela reč. Se da pa fajn prespat tudi v gozdičku za britofom - zastonj za slovenske in podobne reveže :-) |
|
tine: četrtek, 16. avgust 2007, ob 11.28 uri Tisti plac za britofom je prav fajn. Precej domače deluje vseskupaj. Pa ne britof. |
|
tinca: četrtek, 16. avgust 2007, ob 14.25 uri Zoki,
V Chamonixu je veliko kampov.Najbolj se ti splača da se oglasis v turističnem biroju,kjer dobis seznam kampov s cenami in vsemi pritiklinami ki pašejo zraven.
Sama sem bila 14 dni nazaj v kampu oddaljenemu od gondole cca 10 min (na isti strani gondole, je na drugi strani tudi kamp,vendar se močno sliši avtocesta).
Cena zelo ugodna 14,60 evra za 2 osebi, šotor, avto.Kamp urejen, topla voda, vse ok, terasast kamp.
LP |
|
ZOKI: torek, 21. avgust 2007, ob 18.21 uri Hvala vsem za odgovore. Zdej me pa zanimajo še dve stvari, če mi lahko kdo čimpreje odgovori. Zanima me ob kateri uri začne "voziti" gondola na Aig.du Midi in kdaj je zadnja vožnja nazaj iz zgornje postaje, ter ravno tako za zobato železnico iz vasi les Houches?Aja, pa še cena?
Hvala! V četrtek namreč krenemo in bi rad imel te informacije. Že lani smo poizkušali 27.4. prečiti do Mont Blanca iz Aig.du Midi, vendar nam ni uspelo, plazovi so nas pregnali nekje na višini 4000 m. Upam da bomo letos po poti čez Aiguille du Gouter imeli več sreče.
l.p.Zoran
http://freeweb.siol.net/centros/ |
|
Nataša: sreda, 22. avgust 2007, ob 9.08 uri Tukaj vse piše (vozni red in cenik)...
[url]http://www.chamonix.com/page.php?page=20&r=lifts&ling=en[/url] |
|
ZOKI: ponedeljek, 3. september 2007, ob 17.25 uri Hvala vsem za koristne informacije. Mont Blanc smo osvojili 26.8.2007. :lol:
več na http://freeweb.siol.net/centros/
zoran |
|
bmatjaz: petek, 4. julij 2008, ob 0.17 uri Zdravo
Tudi meni se je ponudila priložnost, da jo obiščem in stopim na to mogočno goro. :D
Malo nas je skrbelo zaradi vremena, ampak smo imelo res srečo.
Začeli smo pri Nid d"Aigle na 2350m, proti koči "Tete Rousse 3100m" kjer smo se malo okrepčali z odličnimi omletami.
Nadaljevali proti "Gouterski" steni, ki je zelo krušljiva, tudi zelo veliki kosi zgrmijo po strmini. Na koči prespimo, sicer kar pod mizami :? , postelje zasedene. Pojavljati se začnejo rahli glavoboli, slabosti..
Zjutraj ob 2h iz rahlega spanca na noge in proti vrhu. Številne lučke že svetijo v melgi in mrazu. Z sončnim vzhodom meglica izgine, delati se začne krasno jutro. Korak je vse bolj počasen, dihanje glasnejše, vrh pa stalno bolj blizu. Končno, prvi stiski rok, fotke, prekrasni razgledi, nepozabno :o !!!
Nekaj slikic za vas !
L.P.
http://www.moj-album.com/album/12704784/ |
|
jan321: petek, 27. marec 2009, ob 16.37 uri V planu poleti imam Mont Blanck 2009. Je kakšna skupina, ki ima prostor še za 1 člana, tako da pred vzponom še malo potreniramo .
Po mojem dve navezi po 3 ali 4 člane bi bilo najoptimalno. Kakšne so vaše izkušnje ? |
|
Domoljub2: petek, 11. september 2009, ob 0.29 uri Mene pa zanima kako zahtevna je ta tura.
Èe hodim poleti nekajkrat v hribe, po Sloveniji, in mi recimo Triglav za en dan ne predstavlja nobene posebne ovire. Včeraj sem bil namreč na trigalvu in zvečer sem že gledal košarko po TV.
Nimam pa nobene izkušnje s plezanjem. Ali bi bil zmožen priti na vrh?
A je veliko plezanja in kakšnih posebnih nevarnosti? Ko gledam fotografije, se mi zdi, da zadeva sploh ni tako zelo strma in da te žičnica itak že pripelje dosti visoko.
Kako je pa kaj z rezervacijami. A so koče in žičnica oz zobati vlak pod vrhom vedno polne, je treba poklicati in rezervirati?
Pa še to me zanima, a je zadeva draga, koliko je prenočišče v koči, žičnica in podobno?
hvala za vaš čas in odgovore |
|
Domen: petek, 11. september 2009, ob 5.56 uri Mont Blanc tehnično resda ni pretirano zahtevna tura, je pa ambient v Zahodnih Alpah vse kaj drugega, kot v naših Julijcih. Izkušnje z naših hribov tam koristijo zgolj v zelo omejenem obsegu.
Potem je seveda potrebno obvladati hojo s cepinom in derezami, hojo v navezi po ledeniku, tehniko reševanja z ledenišikih razpok, imeti s seboj vso potrebno opremo za to in jo kot rečeno, znati tudi uporabiti. Ker tega velika večina planincev, ki niso tudi alpinisti, vodniki, itd., ne obvlada, je za njih spremstvo izkušenejšega tovariša ali gorskega vodnika praktično obvezno. Treba je prišteti še faktor velike nadmorske višine, precej večje, kot smo jo vajeni pri nas, kar povzroča enim več, drugim manj preglavic. Za enega izkušenega planinca (v hoji po Julijcih v zimskih razmerah) z ustrezno kondicijo pa ob ustreznem spremstvu Mont Blanc dejansko ne bi smel predstavljati večjih zagat. Èe praviš, da v hribe hodiš le poleti, je vsekakor pametno, da se z njihovo zimsko preobleko narjpej spoznaš v domačem okolju.
Koče je vsekakor potrebno rezervirati in to kar precej pred načrtovano turo, pa še tako gorski vodniki poberejo večino razpoložljivih kapacitet. Z zobato železnico ni panike, tam rezervacije niso potrebne, plac pa se vedno najde.
Žicnice so nekaj dražje, kot pri nas, koče prav tako, a ne pretirano, tako da nekoga, ki je vajin naših cen po gorskih postojankah, tam ne bo nič presenetilo. Razlika med dolinskimi in gorskimi cenami je tam občutno manjša, kot pri nas, tako da se ti bo veliko dražji zdel denimo Chamonix, kot pa planinska koča. |
|