Glavni namen table je jasen, nazoren prikaz in opozarjanje obiskovalcev na aktualno stopnjo nevarnosti proženja snežnih plazov za področje Zelenice, in sicer na izhodišču za Zelenico - na parkirišču platoja Ljubelj.
Osnovna
ideja za postavitev informativno/opozorilnega tabloja: Primož Štamcar. Določitev
vsebine tabloja: dogovor in skupno delo/predlogi Primoža Štamcarja, Grega
Bahuna, PD Tržič, partnerjev pri projektu Naravne nesreče brez meja (Manca Volk
in Miha Pavšek iz Geografskega inštituta Antona Melika ZRC Sazu), članov GRS Tržič,
Gorske reševalne zveze Slovenije in drugih poznavalcev področja snežnih plazov. Izdelava,
montaža in izvedba naprave: Gregor Bahun s. p. Kot
osnova za montažo table je bila porabljena obstoječa Kompasova tabla, ki je
»oglaševala« sedežnico oz. smučišče Zelenica in ni bila več v »funkciji«. Ta
tabla je bila uporabljena/preurejena v skladu s privolitvijo Občine Tržič.
Spremembe prikaza stanja nevarnosti snežnih plazov: Vir
podatkov za objavljeno stopnjo na tabloju so:
objavljene
stopnje nevarnosti snežnih plazov in opozorila, ki jih za Poskusni lavinski
bilten za Srednje Karavanke pripravljajo partnerji pri projektu »Naravne
nesreče brez meja« (lavinski bilten izdajajo trikrat tedensko) http://www.natural-hazards.eu/bulletin/avalanche_karavanks.pdf
dodatne
informacije o aktualnem stanju snežne odeje na terenu prejete s strani
obiskovalcev Zelenice, oskrbnikov Doma na Zelenici,
občasni
ogledi terenskih razmer in izvedeni preizkusi trdnosti snežne odeje na področju
Zelenice.
Spremembo
stopnje nevarnosti na tabloju se opravi daljinsko-preko internetne povezave.
V zimi 2013 bosta za nastavitev prikaza ustrezne stopnje
nevarnosti na tabloju (spremembe) prostovoljno in brezplačno opravljala Grega
Bahun in Primož Štamcar. Sprememba
objavljene stopnje bo sledila objavljenim spremembam v zgoraj omenjenih virih
in bo urejena do 8 ure zjutraj.
Potek izvedbe del:
December
2012: dogovori o vsebini tabloja, naročila materiala, dogovori o izdelavi tiska
2.-8.
1. 2013: nakup potrebnega materiala, pripravljalna dela, programiranje
krmilnika 9.-11.
1. 2013: montaža table in električnega ter internetnega voda, priklop
signalizacijskih lučk, priklop električne energije in internetne povezave,
nastavitve krmilnika za daljinski preklop luči. 11.-15.
1. 2013: Testno delovanje. Na podlagi testiranja preklopov, spremljanja
delovanja in ugotovljenega normalnega delovanja in upravljanja tabloja brez večjih
težav začne s 15.1.2013 tablo redno/običajno delovati. S tem je izvedbeni del projekta zaključen in tablo bo (po
plačilu računa
za material in storitve) predan v last Planinskega društva Tržič.