11. 1. 2014 / Pohod

Težavnostlahka pot
Višinska razlika574 m
Trajanje/dolžina3,5 ure
Oprema / dokumentiVremenu in razmeram primerna planinska oprema.
Če bomo šli po „moji" poti, bo to lep, a ne pretežek pozno jesenski izlet. Daljše najeto vozilo ali nekaj krajših bomo parkirali. Sprva se bomo otepali asfalta, potem pa je pred nami dokaj prijazna kmečka pot (domačini po njej odvažajo odžagana in obsekana drevesa). A še preden se zares začne, moramo mimo hiše z bolj ali manj hudim psom na verigi (do leta 2012 je bil njegov predhodnik več kot samo pasje neprijazen). Sledijo si krajši odseki poti, med katerim eden ponuja nekaj razgledov oz. možnosti za digitalne fotografije. Daljši lok skozi gozd, nekaj gozdne ceste in spet prečenje gozdnatega pobočja. Tako brez težav do sedelca, kjer gre levo za (na!) Gonte, desno in navzgor pa za vrh Tošča. Mi skočimo na vrh, nato nazaj na sedelce in po nekakšnih obraščenih slemenih naravnost dol na Gonte. Tam zagotovo točijo pivo, neevropske jedi pa premorejo evropske cene. Upajmo, da bo lepo asfaltirana cesta (žabice ali verižice vzemite s seboj; J. V. Valvazor jim je rekel krampižarji), ki ima včasih zahrbtno požlejeno prevleko, posoljena.