ponedeljek, 18. maj 2009, ob 0. uri

Via atrezatta Gamspitz A0 (VI) /IV+/IV-III, 650 m, Karnija

V nedeljo sva Egon in Ožbej ob 6:40 vstopila v to navrtano smer nad vasjo Timau. Prvi del nama je šel zelo dobro, s 300 višinskimi metri opraviva v uri in pol. Do tu 5 posiljenih in en kratek raztežaj. Prvi raztežaj je na fraj petica. Oba dobiva prvi A0, predvsem zaradi mastne in še mokre skale. Na prvem izhodu se nam pridruži še naveza z Jesenic s katero smo potem delili usodo do pive v dolini. Sledijo trije raztežaji po lažjem razu, kjer je Egon malo zgrešil, sledi lutanje po gozdu približno 50 višinskih metrov na kar pridemo pod osrednji del smeri z naslednjimi karakteristikami: 350 m, detajl na fraj najmanj pet bolj proti šest, konstante težave okoli IV stopnje, 8 raztežajev,  več prečk, zelo zračno... Najtežje raztežaje sem dobil Ožbej, sicer sva vel čas plezala izmenjaje. Ob 13:20h sva izplezala pri velikem suhem macesnu na drugem izhodu. Vsega skupaj 17 raztežajev. Zadnjih dvesto višinskih metrov sva pustila za prihodnjič. Po malici skupaj z Jeseniško navezo sva sestopila v Timau (debelo uro in pol). Smer sva plezala zelo suvereno (sicer večkrat A0) in se odlično pripravila za nadaljne podvige. So pa to zelo lepi kraji, odmaknjeni... Naslednji cilji so na Plocken pass v Pall Picolo ter "falus" Dolomitov Campanile di Val Montanaia. Slike so v galeriji.