sreda, 21. september 2011, ob 0. uri

Odprava Charakusa 2011 - vsi vzponi in opis PRVENSTVENE smeri Sanjači zlatih jam

Člani alpinistične odprave Charakusa 2011 Urban Novak (vodja, Alpinistični odsek PD Kamnik) ter člani David Debeljak (Alpinistični odsek Rašica), Luka Stražar (Akademski alpinistični odsek) in Nejc Marčič (Alpinistični odsek Radovljica) se vračajo domov. Pred prihodom pa so nam že poslali seznam vseh opravljenih vzponov in kratko poročilo o prvenstveni smeri na K7 West (6858 m, zahodni vrh K7).
Alp.odprava_Charakusa2011_Greben_Pi_ta_mater__800x600____foto_arhiv_odpdrave
Greben Pišta mater, foto arhiv odprave Charakusa 2011

Opravljeni vzponi:

- greben v Iqban wallu nad bazo - Nejc Marčič in David Debeljak,
- Nasser Brakk, Britanska smer - vsi člani odprave,
- steber levo od Nasser Brakka - ponovitev Prezljeve smeri z varianto - Nejc Marčič in Urban Novak,
- greben desno od Nasser Brakka, greben »Pištu mater« - Luka Stražar in Urban Novak,
- Sulu Peak - vsi člani odprave,
- Beatrice - Nejc Marčič, Urban Novak in Luka Stražar,
- K7 West, Sanjači zlatih jam, nova smer - Luka Stražar in Nejc Marčič,
- Iqban wall - David Debeljak in Urban Novak (za smer še ne vedo, ali gre za prvenstveno smer ali ne).

Opis prvenstvene smeri na K7 west (6858 m), ki so jo poimenovali Sanjači zlatih jam:
Plezala sta Luka Stražar in Nejc Marčič.

Iz baze sva začela ob 3. uri zjutraj, sledili sta 2 uri dostopa, nato sva začela plezati po strmem snegu in ledu do bivaka na grebenu (do 19:30 ure). Naslednji dan je bil tehnično najzahtevnejši, šlo je za kombinirano plezanje. Bilo je težje od pričakovanega. Ta dan sva preplezala 250 m ter postavila bivak na grebenu. Naslednji dan sva ugotovila, da nadaljevanje po zamišljeni smeri naprej z opremo, ki sva jo imela in v trenutnih razmerah ni mogoče, zato sva zgornji skalni del obšla po desni strani grebena in nadaljevala pod seraki. Vrh sva dosegla ob 9. uri, nato pa sestopila do prvega bivaka. Naslednji dan sva v slabem vremenu sestopila do baze. Vreme je bilo razen zadnjega dne odlično.

Karakteristike prvenstvene smeri na K7 West (6858m): Sanjači zlatih jam, VI/5, M5, A2, 1600m, Luka stražar in Nejc Marčič

Kratko poročilo pripravili: David Debeljak in ostali člani odprave (Skardu, Pakistan, 21. 9. 2011).

Naš vrhunski alpinist Marko Prezelj, ki tisto območje zelo dobro pozna, saj je že plezal tam (tudi prvenstvene smeri) je ob uspehih odprave Charakusa 2011 dejal: "Čestitam fantom, ki niso sedeli križem rok in so bili res aktivni. Nova smer na K7W je odličen dosežek - šele druga smer, ki se konča na vrhu. Charakusa ponuja veliko možnosti, zato je izbor optimalne smeri v danih razmerah pomemben. Uspehi mlade generacije me veselijo, saj kažejo na to, da ima klasični alpinizem prihodnost."

Na letališče Brnik prispejo člani odprave v soboto, 24. septembra, ob 15. uri. Dobrodošli vsi ljubitelji in prijatelji dobrega plezanja!