petek, 25. maj 2012, ob 0. uri

Alpinistična odprava Denali 2012 - sporočila

Objavljamo sporočila z alpinistične odprave Denali 2012, ki je šla na pot 27. aprila 2012 in se vrača 28. maja 2012. Mini odpravo sestavljata Arne Jeglič (vodja, AO PD Ljubljana-Matica) in Matic Košir (AO PD Jesenice). Srečno še naprej.
Predstavitev alpinistične odprave Denali 2012.
Odpravo je podprla Planinska zveza Slovenije.

Denali2012_Talkeetna_foto_Matic_KosirPetek, 25. maj 2012:
Matic sporoča:
Sedaj sva oba zdrava v Talkeetni, jutri gremo nazaj v Anchorage, v Ljubljano pa priletiva v ponedeljek ob 12. uri.

Drugače pa sva zadnji vzpon poskusila smer Deprivation v Mt. Hunterju, a je bil Arne še vedno švoh od bolezni, jaz pa sem dobil precej velik kos ledu v nogo. Zato sem zadnji teden šepal po bazi, Arne pa je je šel pa z Andreasom plezat v Mini-Moonflower, severni kuloar. V mesto smo se vrnili dva dni prej, ker je trenutno v hribih zelo slabo vreme.
Se vidimo kmalu!

Četrtek, 17. maj 2012:
Matic in Arne sporočata, da sta dobro. Sta tudi plezala, a zaradi zdravja sta obrnila in sta sedaj v bazi. Vse lepo pozdravljata in kmalu na snidenje!

Sreda, 9. maj 2012:
Matic Košir sporoča, da je z enm Američanom plezal Mini-Moonflower (najverjetneje Severni koloar/North Couloir). Arne je prehlajen in leži v bazi. V bazi je sicer ogromno ljudi in v slabem vremenu sta jih naša fanta učila 'enko' :).

Arneju želimo zdravja!

Mini-Moonflower v Mt. Hunter, foto splet: MiniMoonflower_0003_vir_splet

Četrtek, 3. maj 2012
Splezala sva snežno-skalno smer - jugozahodni greben na tritisočak Mount Frances (podatki o smeri: IV 5.8, 1200 m, 12 h za vzpon in sestop). Sva v redu, je pa zelo mraz.