torek, 7. avgust 2012, ob 0. uri

Alpinistična odprava Koroška 8000 - Broad Peak PRIHAJA DOMOV! - sporočila

Objavljamo sporočila z alpinistične odprave Koroška 8000 - Broad Peak; Odprava se VRAČA DOMOV ta ČETRTEK, 9. avgusta 2012. Odprava je šla na pot 5. julija 2012 in se vrača 11. avgusta 2012. Odpravo sestavlja 7 koroških alpinistov, vodja: Grega Lačen. Srečno še naprej!
Predstavitev alpinistične odprave Koroška 8000 - Broad Peak.

Odpravo, ki jo sestavljajo Grega Lačen, vodja, Ludvik Golob (Ika), namestnik vodje, Andrej Gradišnik, Sašo Prosenjak, Jurij Gorjanc, zdravnik, Tadej Zorman in Matej Flis, je podprla Planinska zveza Slovenije.

Torek, 7. avgust 2012 - ODPRAVA BO DOMA 9. AVGUSTA:
Vodja odprave Grega Lačen sporoča: Ker se nam je posrečilo dobiti letalo iz Skarduja do Islamabada, se predčasno vračamo domov, in sicer v četrtek, 9. avgusta.

Srečno, fantje! Predvidoma bodo na Brniku okoli 15. ure ali zvečer (odvisno od povezave leta iz Münchna v Ljubljano).

Torek, 31. julij 2012 - VRH DOSEŽEN:
Danes med 7. in 8. uro zjutraj je vseh 5 preostalih članov odprave - Ika Golob, Andrej Gradišnik, Jurij Gorjanc, Tadej Zorman in Matej Flis -  doseglo vrh 8051 metrov visokega Broad Peaka.

BRAVO! ČESTITKE!! SREČEN IN VAREN SESTOP!

Ponedeljek, 30. julij 2012 - SO NA 7.600 m:
Koroska800_Broad_Peak_riba_cez_bp_foto_arhiv_opdraveOglašam se s kratko novico. Danes sva se s Sašom vrnila v BC. Zaradi izčrpanosti malenkost pod taborov 3 Sašo ni bil več zmožen nadaljevati. Samostojni sestop bi bil lahko nevaren, zato sem sestopil z njim. Preživela sva še eno noč na T2 in danes sestopila v dolino.

Preostala ekipa petih članov je danes postavila T4 na višini 7.600 m. Ob enih zjutraj nameravajo kreniti proti vrhu. V preteklih treh dneh je bilo lepo. Upamo, da zdrži vsaj še en dan. Snega na gori je kar precej, gazijo ga od kolen do pasu. Upamo in držimo pesti, da jutri dosežejo vrh in sestopijo čim nižje. Inshaalah! Grega

Držimo pesti in pošiljamo pozitivno energijo

Sreda, 25. julij 2012 - EKIPA AKLIMATIZIRANA IN PRIPRAVLJENA, POSKUS PROTI VRHU 28. 7. 2012:
Po štirinajstih dneh baznega tabora stoji že tabor T3, in scer na višini 7.000 m. Kot že od začetka nas spremlja slabo vreme, ki se kar noče posloviti.
Do sedaj nam to ni delalo prevelikih problemov, saj je bilo do T3 praktično vse opremljeno s fiksnimi vrvmi, ki pa se tu končajo.
Prav tako se količina snega na T3 občutno poviša. Do sem se je gazilo do kolen, od trojke naprej pa se ugreza do pasu.

Da bi se sneg nekoliko predelal in posedel, potrebujemo vsaj tri dni lepega, toplejšega vremena, ki pa ga napoved žal ne obeta.
Zaradi navedenih razmer še do danes, ko je sezona praktično pri kraju, ni osvojen niti najlažji izmed trojice osemtisočakov nad Baltoru, Gasherbrum 2, niti njegov težji sosed G1, prav tako ne Broad Peak in seveda tudi ne K2 - kljub močnim odpravam, ki ga oblegajo. Tam je tudi odprava agencije 7 summits z več kot 12 šerpami, ki goro opremljajo s fiksnimi vrvmi.

Naša ekipa je aklimatizirana in pripravljena za poskus proti vrhu, ki ga načrtujemo 28. tega meseca. To je tudi naša prva in zadnja možnost, saj se naš zelo kratek čas že izteka. Tretjega avgusta prihajajo naši nosači za transport opreme nazaj proti Skarduju.
Lep pozdrav, Grega

Koroska800_Broad_Peak_25_7_2012_foto1_odprava Koroska800_Broad_Peak_25_7_2012_foto3_odprava Koroska800_Broad_Peak_25_7_2012_foto6_odprava
Koroska800_Broad_Peak_25_7_2012_foto4_odprava Koroska800_Broad_Peak_25_7_2012_foto5_odprava

Foto arhiv alpinistične odprave Koroška 8000 - Broad Peak

Nedelja, 22. julij 2012 - napredujejo proti T3:
AK Črna: Jurij (Gorjanc) in Tadej (Zorman) sta odšla včeraj proti T2, kjer ju je zajel močan snežni metež. V nedeljo naj bi postavila T3 7100 m visoko in tam tudi prespala.
V nedeljo so iz baze krenili Andrej (Gradišnik), Iki (Golob) in Grega (Lačen), v ponedeljek pa tudi Matej (Flis) in Sašo (Prosenjak). Vsi so imeli namen pred vrnitvijo v bazo prespati na T3, s čemer bi bila aklimatizacija zaključena.
V petek, 20. 7., je nekaj odprav zaradi izteka časa poskusilo z naskokom na vrh, a zaradi obilice snega niso bili uspešni.

Srečno!

Koroska800_Broad_Peak_22_7_2012_foto2_odprava Koroska800_Broad_Peak_22_7_2012_foto6_odprava
Koroska800_Broad_Peak_22_7_2012_foto3_odprava
Vse foto arhiv alpinistične odprave Koroška 8000

Četrtek, 19. julij 2012 - zelo dobro napredovanje do T2, trenutno vsi v baznem taboru:
Javil se nam je vodja Grega Lačen:

Po ekspresnem pristopu do baznega tabora, za kar smo porabili od doma samo osem dni, smo se do danes že vsi zvrstili po prespanih nočeh na taboru 01 in naslednjo noč na taboru 02. Še najbolj pa je bila vzpodbudna novica, ko smo v Askolah krenili na pristopni marš, da že baza in T1 stoji, saj sta Ika in Tadej šest dni pred nami krenila na pot in uspela še več, kot smo načrtovali.

Koroska800_Broad_Peak_19_7_2012_foto3_odpravaSkratka, v petek, 13. 7., smo še preostali člani dosegli bazni tabor na višini 4.800 m. Po dveh dneh počitka sta na goro najprej krenila Tadej in Jurij, dan za njima Ika, Andrej in Grega in še dan kasneje Matej in Sašo. Prvo noč smo prespali na že postavljenem T1 na višini 5.550 m, drugo noč pa na T2, ki smo ga postavili za dvesto višinskih metrov višje kot ostale odprave, in sicer na 6.300 m. Trenutno smo vsi v baznem taboru, kjer počivamo in si nabiramo moči za nov cikel vzpona z namenom postaviti T3.

V baznem taboru je še 6 drugih odprav, ki so tukaj že več kot mesec dni, vendar jim do sedaj še ni uspelo več, kot postaviti T3 na višini 7.000 m. Ena odprava, sestavljena iz francoskih gorskih vodnikov iz Chamonixa, je pred našim prihodom že zapustila bazni tabor in se vrnila domov. Do sedaj se jim je uspelo pribiti najdlje od vseh odprav, do višine 7.800 m, kjer so morali zaradi močnega vetra odnehati.

Ves čas odprave nas spremlja precej nestanovitno vreme z vsakodnevnimi padavinami. Upamo na čimprejšnje izboljšanje in uspešno nadaljevanje.

Koroska800_Broad_Peak_19_7_2012_foto1_odprava

Koroska800_Broad_Peak_19_7_2012_foto2_odprava
Kljub nestanovitnemu vremenu z vsakodnevnimi padavinami uspešno napredujejo, foto arhiv alpinistična odprave Koroška 8000 - Broad Peak