četrtek, 3. oktober 2013, ob 0. uri

Tečaj za vodnika PZS kategorije C

Usposabljanje je potekalo od 20. do 22. septembra 2013 v Železni Kapli in Logarski dolini, zaključna tura pa na območju Raduhe, 27. in 28. septembra 2013.
Vsebinsko poročilo
Začetek tečaja za VPZS kategorije C je bil tokrat v Železni Kapli, kjer se nahaja ferata Turkenkopf. Zbor udeležencev je bil ob 15. uri na parkirišču pod steno. Po uvodni predstavitvi tehnike gibanja smo preizkusili tehniko še na ferati. Po povratku v dolino smo se odpeljali čez Pavličevo sedlo v Logarsko dolino v Dom planincev.
Naslednji dan smo ob 7.30 odpravili na daljšo turo. Mimo Klemenče jame smo se povzpeli proti Škrbini, kjer smo zapustili markirano pot. Nadaljevali smo po grebenu na Krofičko in dalje po brezpotju čez Ute do Strelovca. Nadaljevali smo po poti v dolino, pozno popoldne pa smo imeli še vaje alpinističnih veščin v plezališču Klemenča peč.
Naslednji dan smo izvedli turo na Matkovo okno. Začeli smo v Logarskem Kotu in nadaljevali čez Zabrložnice do okna. Sestopili smo po drugi strani in nadaljevali do Okrešlja in v dolino. Po kosilu v Domu planincev smo tečaj zaključili s kratko analizo in napotki za izpitno turo.
Izpitno turo smo izvedli na območju Raduhe. Začeli smo pri Rogovilcu in se podali po markirani poti proti Koči na Loki. Pot smo zapustili pri Račniku in nadaljevali po brezpotja mimo Račnikovega stana do Račkih vrat. Nadaljevali smo po grebenu in v zgornjem delu prišli na opuščeno Herletovo pot. Po njej smo se povzpeli do roba stene in nadaljevali do vrha Raduhe. Sestopili smo čez Durce in mimo Grohota do Rogovilca.

Analiza akcije
Tečaj je popolnoma uspel. Imeli smo srečo z vremenom, ki nam je omogočilo brezhibno izvedbo programa na tečaju, hkrati pa tudi izpitno turo.
Vsi kandidati so imeli veliko izkušenj in so bili tudi dobro kondicijsko pripravljeni. Pokazali so veliko mero znanja in dokazali, da bodo sposobni voditi po zahtevnih brezpotjih in feratah.

Seznam udeležencev tečaja C

Tone Golnar, vodja
Sandi Kelnerič

Besedilo in foto Tone Golnar

vk_pzs_usposab_c_2013_09_20_foto_tone_golnar.jpg vk_pzs_usposab_c_2013_09_22_foto_tone_golnar.jpg