petek, 24. maj 2024
PRIJAVI SE
E-naslov
Geslo
zapomni si me [shrani piškotek]
REGISTRACIJA PRIJAVA
Pozabljeno geslo 

Planinske koče – rezervacije
 Prijava na E-novice  English language
POIŠČI

FORUM PZS (zapisi iz stare spletne strani)

Montaž (16.7.)

Tomaž: ponedeljek, 18. julij 2005, ob 18.02 uri; ogledov: 0
V soboto sem se povzpel na Montaž (2753 m) iz planine Pecol preko ferate Leva. Pot je u redu, varovala so tudi OK, vreme pa je tudi zdržalo. Vršni del Montaža pa je zelo krušljiv, zato previdno!

Odgovori

Tomaž: ponedeljek, 18. julij 2005, ob 18.02 uri
V soboto sem se povzpel na Montaž (2753 m) iz planine Pecol preko ferate Leva. Pot je u redu, varovala so tudi OK, vreme pa je tudi zdržalo. Vršni del Montaža pa je zelo krušljiv, zato previdno!
xmovc: ponedeljek, 18. julij 2005, ob 18.23 uri
Hmmm, jaz bi tole prestavil pod Julijce... Tam se namreč prav domače počutim. :P Kaj pa Pipanova lojtra in varovala spodaj? Je OK?
Tomaž: ponedeljek, 18. julij 2005, ob 18.26 uri
Hmmm, jaz bi tole prestavil pod Julijce... Tam se namreč prav domače počutim. :P Kaj pa Pipanova lojtra in varovala spodaj? Je OK?
Pipanova lojtra in varovala so OK!
manca: torek, 19. julij 2005, ob 11.02 uri
Kako je pa s snežišči - jih ni več?! :) Lp
Tomaž: sreda, 20. julij 2005, ob 18.01 uri
Snega tudi za vzorec ni več! 8)
manca: četrtek, 21. julij 2005, ob 9.39 uri
... OK, pol pa gremo... :P Zanimivo in lepo ... ŠPIK HUDE POLICE in POT LEVA http://www.arteadesso.org/public/yappa-ng/index.php?album=elio/montagne_2004/terrarossa&
katja: ponedeljek, 25. julij 2005, ob 12.48 uri
Ferata Leva je bila v petek 22.7. kar malo v snegu, ampak verjetno se je ze stopil. Varovala so na nekaterih mestih poškodovana, ampak jih popravljajo. Drugace pa dobra ferata z lepimi razgledi, zracnostjo in tudi nekaj tezavnimi mesti. Na zalost nam na Montaž ni uspelo iti, zaradi poslabsanja vremena in utrujenosti. lp K
bbrane: ponedeljek, 15. avgust 2005, ob 20.19 uri
Tomaž skoda ,ker nisi malo vec napisal o poti in varovanju za nas,ki se nismo bili.Ali si opravil enodnevno turo. bbrane
Tomaž: ponedeljek, 15. avgust 2005, ob 21.11 uri
Pot Leva je zelo zahtevna "feratta" ( zavarovana plezalna pot), ki ponuja zanimivo in zračno plezanje v navpičnih stenah, povečini po ozko izpostavljenih policah. Skoraj ves čas nas spremljajo zanesljive jeklenice, ki pa so nameščene nekoliko ohlapno, tako, da moramo biti zelo pazljivi in se na njih ne preveč obešati. Vzpon na greben poteka po skoraj navpični, 60 m visoki Pipanovi lestvi, in ga varno preplezaš le s samovarovanjem in brez strahu pred globino...(A. Mašera - Zahodne Julijske Alpe). Drugače, pa je to bila enodnevna tura, hoje je po vodniku za 7 - 8 ur. Sestopiš po običajni poti na Montaž.
bbrane: ponedeljek, 15. avgust 2005, ob 23.11 uri
Tomaz ,hvala za informacijo.Sam sem sicer ze prilezel cez Luknjo na Triglav pa na Prisojnik po Hanzovi in Kopiscarjevi pa se kaj bi se naslo.Sam se sicer ne bojim izpostavljenosti in globine,V vodniku A,Masere je pot opisana kot IZJEMNO ZAHTEVNA pa me je zanimalo iz "prve roke" nekoga ,ki je pred kratkim naredil to ferrato. Ogledal sem si slike in moram reci,da so me navdusile .Izgleda izjemna plezarija in tudi fantasnicni razgledi. bbrane lep pozdrav iz Primorske
Tomaž: torek, 16. avgust 2005, ob 8.11 uri
O sami zahtevnosti poti ne bom govoril, ker mislim, da je to stvar vsakega posameznika. Èe pa si prilezel na Triglav in Prisojnik boš potem tudi lahko na Montaž, seveda ob dobri kondicijski pripravljenosti... 8)
Mitja: torek, 16. avgust 2005, ob 9.30 uri
V vodniku A,Masere je pot opisana kot IZJEMNO ZAHTEVNA pa me je zanimalo iz "prve roke" nekoga ,ki je pred kratkim naredil to ferrato.
Verjetno si imel v mislih Via Amalio.
bbrane: torek, 16. avgust 2005, ob 15.36 uri
Ja Via Amalio.Mogoce kdo ve kaksna je primerjava med Via leva in Via Amalia. Bbrane
Tomaž: torek, 16. avgust 2005, ob 21.35 uri
Via Amalia je zelo resen plezalni vzpon in je tudi ena od najbolj zahtevnih zavarovanih plezalnih poti v celotnih Julijskih Alpah. Je zelo dolga in naporna, strma snežišča.... Malo preberi planinske vodnike!
jf: četrtek, 18. avgust 2005, ob 22.55 uri
http://www.pzs.si/forum/viewtopic.php?t=1327
Tomaž: sobota, 20. avgust 2005, ob 22.37 uri
Danes sem prehodil drugi del poti v Montaževi skupini Ceria-Merlone in sicer od planine Pecol do Škrbine Prednje špranje, ter potem naprej po ozkih policah, malo po grebenu in pod njim nazaj do izhodišča. Varovala so u redu! Zelo zahtevna pot! Potrebno je samovarovanje in uporaba čelade.
spleza: torek, 25. september 2007, ob 21.01 uri
22.09.07 [url=http://www.moj-album.com/album/9481165/]Prvič[/url] pri tem imenitnežu ... :P
igorz: sobota, 30. avgust 2008, ob 20.21 uri
Po včerajšnji delovni akciji na poti Èezsoča-Slatenik se danes odpravim v moje drage Zahodne Julijce. Nisem prav zgoden, saj mi je že kronično primanjkovalo spanja in sem malo podaljšal. Ob 7 uri je na planini Pecol že prav živahno, eni si tlačijo še zadnje stvari v nahrbtnike, drugi imajo že čelade na glavah, eni jih ponosno pripenjajo na nahrbtnike kot kakšni vrhunski alpinisti, jaz imam svojo spravljeno v nahrbtniku, kar je tudi edino pravilno za nas, ki nismo plezalci. Zanimivo je opazovati različne rituale, ampak gora v svežem jasnem jutru preveč vabi, zato že hitim preko dolgih travnatih planjav. Hitro sem na Veliki polici in pri bivaku Suringar, pogled v globočine Klapadorie in doline Dunje so fascinantni, še lepši tja proti zahodu, kjer gledam številne vrhove na katerih sem stal tudi v zadnjih dneh. Vstopim v Findenegov ozebnik, senca in prijeten hlad veje v njem, plezanje je prav lahkotno, ker ni nikogar pred mano tudi nič ne leti dol. Na grebenu me prevzame neskončen razgled proti Visokim Turam in na Zajzero spodaj. Še nekaj korakov in že sem na vrhu v 2 urah in 20 minut. Pavle in Urška sta me prehitela, steče pogovor in še kar lep čas se zadržimo na vrhu. Potem pričnemo s sestopom po grebenu, takoj opazim nove stopne kline na enem nerodnem mestu na grebenu, prav tako so nad Pipanovo lojtro nove jeklenice. Pavleta in Urško popeljem še naprej po grebenu proti Vrh Brda, kjer sestopino po udobni stezici na melišče, gor po lojtri se jih kar nekaj vzpenja in čakanje bi bilo neizogibno. Mi smo kmalu spodaj pod meliščem, kjer niti ni tako razsuto, kot je pred časom opisala matta, seveda veliko jih je hodilo pa se je steza spet naredila, če pa bi se ga nekdo lotil s krampom, bi bila pa hitro udobna steza, ampak...pokažem jima začetek poti A.E. Leva in takoj sta za, v dobre pol ure smo že na vršnih pobočjih Špika Hude police. Ker je pobočje zagrnila megla opustimo misel, da se bi povzpeli na vrh, jih pa precej že sestopa, pa tudi gor jih gre še veliko, prevladuje "dober dan" žal pa so najlepše razglede že zamudili. V gore je treba zjutraj. Sestopimo po udobni poti do koče Brazza, kjer Pavle časti pivo, potem pa domov. Montaž se je spet pokazal v vsej svoji veličini in lepoti.
© PLANINSKA ZVEZA SLOVENIJE, 2024

Iskanje v forumu


Išči v temi

Izprazni Iskanje
 
Prikaži vse zapise
Teme v forumu
Stanje v gorah
Dejavnosti
Splošno
Spletna stran PZS
 
Planinska zveza Slovenije
Ob železnici 30a, p. p. 214
SI-1001 Ljubljana

+ 386 (0)1 43 45 680
info@pzs.si
Aktualno
Novice
Dogodki, aktivnosti
Zadnje v forumu
Zadnji komentarji
Članarina
Spletna včlanitev
Prednosti članstva
Vrste članstva in cenik
Prijava nezgode
Planinstvo
Planinske koče
Planinske poti
Komisije in odbori
Planinska društva
Planinska kultura
Planinski vestnik
Slovenski planinski muzej
Planinska založba
Življenje pod Triglavom
Podpiram planinstvo
Dohodnina
SMS donacije
Sklad Okrešelj
Naši partnerji
O PZS
Osebna izkaznica
Kontakti / kje smo
Vodstvo
Strokovna služba
Prijava | Registracija | Piškotki (cookies) Splošni pogoji delovanja O avtorjih