petek, 24. maj 2024
PRIJAVI SE
E-naslov
Geslo
zapomni si me [shrani piškotek]
REGISTRACIJA PRIJAVA
Pozabljeno geslo 

Planinske koče – rezervacije
 Prijava na E-novice  English language
POIŠČI

FORUM PZS (zapisi iz stare spletne strani)

Skrlatica

Gorazd Bokšan: ponedeljek, 25. julij 2005, ob 12.12 uri; ogledov: 0
23 in 24.7 smo bili na Skrlatici, prespali smo na bivaku IV. Varovala so bp, tura lepa, le za prostor za spanje v bivaku je problem ker so ga zavzeli "planinci" iz vzhoda, ki tam prezivljajo brezplacne pocitnice. Pozor ! Rezervoar za kapnico je poln vendar malo umazan, priporocam da vzamete dovolj vode s sabo, nekaj jo tudi tece po skalah z Dolkove spice.

Odgovori

Gorazd Bokšan: ponedeljek, 25. julij 2005, ob 12.12 uri
23 in 24.7 smo bili na Skrlatici, prespali smo na bivaku IV. Varovala so bp, tura lepa, le za prostor za spanje v bivaku je problem ker so ga zavzeli "planinci" iz vzhoda, ki tam prezivljajo brezplacne pocitnice. Pozor ! Rezervoar za kapnico je poln vendar malo umazan, priporocam da vzamete dovolj vode s sabo, nekaj jo tudi tece po skalah z Dolkove spice.
xmovc: ponedeljek, 1. avgust 2005, ob 9.33 uri
Èe se kdo podaja na Škrlatico iz smeri Kriških podov preko Rdeče škrbine (oziroma obratno), bi opozoril na izredno krušljivost, saj se ti podre vse na kar stopiš oziroma primeš v roko. Sicer pa moram reči, da sem od same Škrlatice pričakoval več (razgled sicer fenomenalen, vendar plezarije praktično nobene). Kje so tu (vodnik Julijske alpe) našli 300 m (rv) plezalne poti tudi ne vem...
sla: ponedeljek, 1. avgust 2005, ob 9.42 uri
Hja, od melišča pa do vrha... Saj je tam nekaj klinov in zajl.
mlgt: torek, 2. avgust 2005, ob 16.06 uri
Ali je za planinca s povprečno izkušenostjo in povprečno kondicijo smiselno (možno) opraviti turo: Vrata - bivak IV. - Škrlatica - Kriški podi - Sovatna - Vrata v enem dnevu? LP
xmovc: torek, 2. avgust 2005, ob 17.03 uri
Ali je za planinca s povprečno izkušenostjo in povprečno kondicijo smiselno (možno) opraviti turo: Vrata - bivak IV. - Škrlatica - Kriški podi - Sovatna - Vrata v enem dnevu? LP
Odvisno v čem vidiš smisel ter kaj smatraš s povprečno kondicijo. Možno vsekakor je, kakšnih tehničnih težav pa tudi ni na poti. Npr. sam imam o svoji kondiciji povprečno mnenje in mi je ta tura vzela bruto 13h, neto hoje nekje slabih 11h (Vrata-Škrlatica 4,5h, Škrlatica-Kriški podi 4h, Kriški podi - Vrata 2,5h). Èe upoštevaš "markacije" je hoje cca. 14-15 ur.
Gorazd Bokšan: nedelja, 7. avgust 2005, ob 20.24 uri
Ali je za planinca s povprečno izkušenostjo in povprečno kondicijo smiselno (možno) opraviti turo: Vrata - bivak IV. - Škrlatica - Kriški podi - Sovatna - Vrata v enem dnevu? LP
Malo časa si pa lahko vzames za uživanje, predlagam spanje na Kriških podih ali s Škrlatice nazaj do bivaka IV (ne pozabi na dovolj vode) in nato drug dan čez Bovška vratca na Križ (Stenar) in čez Dovška vratca po Sovatni v dolino. To kar predlagaš naredite v enem dnevu je dirka in ne bos imel nič od tega. Gogi
drago stupar: četrtek, 11. avgust 2005, ob 18.18 uri
Predlažem ti da se prvi dan zadovoljiš sa usponom preko Luknje na Gamsovec pa se onda spustiš do Pogačnkovog doma i prespavaš. Drugi pak dan možeš uživati pri usponu na Škrlaticu .( nema 300 m plezalne poti ). I polako dalje u dolinu Vrata . Pozdrav .
marfi: četrtek, 11. avgust 2005, ob 18.21 uri
Ali je za planinca s povprečno izkušenostjo in povprečno kondicijo smiselno (možno) opraviti turo: Vrata - bivak IV. - Škrlatica - Kriški podi - Sovatna - Vrata v enem dnevu? LP
Seveda je možno. Poznam take, ki s Škrlatice skočijo na čaj v Pogačnikov dom, da niso prehitro doma.
Mitja: četrtek, 11. avgust 2005, ob 18.29 uri
Poznam take, ki s Škrlatice skočijo na čaj v Pogačnikov dom, da niso prehitro doma.
Fajtr alias nudist?
marfi: četrtek, 11. avgust 2005, ob 18.54 uri
Ne, ne, nekdo drugi, čeprav tudi W&W nista od muh: http://www2.arnes.si/~mcuder/tura/skrlatica_triglav.html Za Fajtra pa sploh ne vem, če je že bil na Škrlatici. :?
sla: petek, 12. avgust 2005, ob 7.39 uri
M&M sta res hitra. Jaz sem za podobno pot, le da sem med Križ in Bovški Gamsovc vrinila še Stenar, z Lukne pa sem sestopila v Vrata, potrebovala 8 ur.
xmovc: petek, 12. avgust 2005, ob 8.08 uri
Seveda je možno. Poznam take, ki s Škrlatice skočijo na čaj v Pogačnikov dom, da niso prehitro doma.
:oops:
bbrane: petek, 12. avgust 2005, ob 19.13 uri
Vprašanje je kaj imajo od takega tempa.Nihce me ne bo preprical,da ob taki naglici lahko opazujes in dozivis vso lepoto pokrajine in gora kot pri normalni hoji. BBRANE .
marfi: petek, 12. avgust 2005, ob 19.54 uri
O tem smo že debatirali pri [url=http://www.pzs.si/forum/viewtopic.php?t=93]nekem drugem vzponu na Škrlatico[/url], zato ne bi ničesar dodajal ...
dracic: petek, 12. avgust 2005, ob 20.50 uri
Še en glas za bbraneta. To potem ni več planinski užitek temveč tekma. Bi kvečjemu rekel, da jim je užitek, da se pobahajo kaj vse so prehodili v enem dnevu. :?
ozbej: nedelja, 21. avgust 2005, ob 17.26 uri
Vedno znova, ko berem forume se mi zdi, da ljudje malo pozabijo kako je bilo na turi in v afektu podcenjujejo razmere. Škrlatica je ena najtežjih tur v naših gorah (planinskih). Nekateri se pritozujejo, da sploh ni plezalna ker je zelo malo zajle in klinov. Ergo plezalna pot je tista po kateri so napeljane zajle in klini. To ne drzi!!!! Pot na Škrlatico nad Zadnjim Dolekom je zelo zahtevna in na veliko mestih podpovprečno zavarovana. V primerjavi s Triglavom zelo podpovprečno zavarovana. Na vsaj petih mestih mora človek suvereno plezati dvojko, brez kakršnegakoli varovala. Te dni sem bil zopet po dolgih letih na njej in lahko rečem samo to da je imelo 16 od 20 obiskovalcev konkretno suha usta. O opremljenosti raje ne bi. Kdor pa je dosegel tako visok razred gorništva, da pride na Škrlatico v treh urah in ob tem še reče, da je mačji kašelj vabljen med alpiniste. Tam ga bodo čakali novi izziv. Turo v enem dnevu iz vrat na vrh, čez križke pode v dolino zmore samo tisti, ki vsaj enkrat na teden obiščejo resnejši hrib in še vsaj trikrat na teden skrbijo za svojo kondicijo. Ostali bodo morda tudi prišli na konec, v kakšnem stanju pa je že drugo vprašanje. Vsi ki pišemo na forume se moramo zavedati, da s tem lahko prenasamo napacen vtis na ljudi, ki goro potem podcenijo in spravljajo sebe v nevarnost. lp
marfi: nedelja, 21. avgust 2005, ob 17.32 uri
Na vsaj petih mestih mora človek suvereno plezati dvojko, brez kakršnegakoli varovala.
primoza: nedelja, 21. avgust 2005, ob 17.43 uri
nad Zadnjim Dolekom je zelo zahtevna in na veliko mestih podpovprečno zavarovana. O opremljenosti raje ne bi. Kdor pa je dosegel tako visok razred gorništva, da pride na Škrlatico v treh urah in ob tem še reče, da je mačji kašelj vabljen med alpiniste. Tam ga bodo čakali novi izziv. Turo v enem dnevu iz Vrat na vrh, čez Križke pode v dolino zmore samo tisti, ki vsaj enkrat na teden obiščejo resnejši hrib in še vsaj trikrat na teden skrbijo za svojo kondicijo. Ostali bodo morda tudi prišli na konec, v kakšnem stanju pa je že drugo vprašanje. lp
Škrlatico ne bi uvrščal v razred slabo zavarovanih poti, še zdaleč ne. Je pa lahko zamotana v megli in pa tistim, ki ne zmorejo videti normalnega oprimka velikosti recimo pollitrske plastenke. Visokogorje je samo po sebi namenjeno tistim, ki so kondicijsko pripravljeni in ustrezno izkušeni. Tudi na Triglavu se ne smemo zanašati na"množico" in vrsto klinov. Na to opozarjajo plošče, ki se vrstijo proti vrhu. Moja žena, dolgoletna povprečnica recimo 250 do 300 ur po vodnikih letno, je dobro leto in pol po prvem porodu zmogla pot Vrata-Škrlatica-D. Špica-Križ-(Stenar)-B.Gamsovec-Luknja-Vrata v enem dnevu. Osebno imam povprečno planinsko aktivnost nekje od 350 do 500 ur letno in lahko Luknji pot nadaljuje preko Plemenic na Triglav in nato čez Prag v dolino. Pa še to ni nič posebnega za redno treniranega človeka. Seveda pa je samo po sebi umevno, da se za to zahteva dobra pripravljenost in vzdržljivost, ki se jo dobiva skozi leta rednega fizičarjenja. Tudi na vrh Škraltice pride marsikdo v kakih dveh urah, tako da tri ure za vzpon ne predstavlja nič posebnega. Ne preveč strašiti s samo Škrlatico, meni sta Veliki vrh nad Kofcami in Begunjščica veliko nevarnejši.
Mitja: nedelja, 21. avgust 2005, ob 17.49 uri
Ne preveč strašiti s samo Škrlatico, meni sta Veliki vrh nad Kofcami in Begunjščica veliko nevarnejši.
Si se morda s čim zameril prijaznim ovčicam? :lol:
primoza: nedelja, 21. avgust 2005, ob 17.56 uri
Ne preveč strašiti s samo Škrlatico, meni sta Veliki vrh nad Kofcami in Begunjščica veliko nevarnejši.
Si se morda s čim zameril prijaznim ovčicam? :lol:

Šalo na stran, ravno prijazno travnato vzdušje privablja gor množice ljudi ki sploh ne poznajo osnov gibanja po šodru na robu strmih trav. So se že ubijali, Begunjščica je sploh znana, poleg Brane kot "smrtna" gora za planince.
marfi: nedelja, 21. avgust 2005, ob 17.58 uri
Tudi Velika planina ne zaostaja dosti, saj je po številu smrtnih žrtev takoj za Triglavom.
Griha: ponedeljek, 22. avgust 2005, ob 10.06 uri
Èe se kdo podaja na Škrlatico iz smeri Kriških podov preko Rdeče škrbine (oziroma obratno), bi opozoril na izredno krušljivost, saj se ti podre vse na kar stopiš oziroma primeš v roko.
Jp....potrjujem. Prou smotana zadeva je u tej škrbini. Vzpon skozi še gre ampak sestopa res ne bi priporočil vsakomur. Sicer pa je zanimivo da po tej (zgornji) poti (Kr. podi-Škrlatica) hodi neverjetno malo ljudi. S kolegom nisva srečala niti ene duše. Res, kdor se odpravlja na Škrlatico, naj ne pozabi na VODO! Jaz sem imel s sabo 2,5L tekočine, katere je do vrha že zmanjkalo. Na poti do Kr. podov nama je žejo gasil le staljen sneg (vem...zelo slab hidrator). Pozdrav vsem!
bbrane: četrtek, 25. avgust 2005, ob 12.02 uri
Ozbej.Ne bi se v celoti strinjal s tabo o Skrlatici.Dejstvo je,da gore in tezavnost dozivlja vsak subjektivno.Torej nobeden tur ne dozivlja enako.Meni se Skrlatica zdi le delno tezka zaradi dostopa.Zahteva dobro kondicijsko pripravljenost.Tisti ,ki nima kondicije bo pac turo opravil v dveh dnevih,druga ce pa nima kaj iskati v visokogorju.Se bo pac sprehajal po Tivoliju.Tudi jaz sem vec pricakoval od te gore, vsaj po tehnicni plati.Menim,da je cisto dovolj zavarovana.Jaz ture vecinoma opravim v enem dnevu,ker ne maram spati po kocah.Pa naj to ne zveni kot napihovanje.Vsak pri sebi ve kaksne so njegove zmoznosti.Jaz na turah ,ce me kdo vprasa o tezavnosti mu tudi svetujem odvisno od njegovih zmoznosti. Drugace je pa tura zelo lepa.Vsak pa mora vedeti ,da se nesreca lahko zgodi kjerkoli ,tudi doma na travniku. Lep pozdrav iz Primorske.
xmovc: ponedeljek, 29. avgust 2005, ob 11.56 uri
Šalo na stran, ravno prijazno travnato vzdušje privablja gor množice ljudi ki sploh ne poznajo osnov gibanja po šodru na robu strmih trav. So se že ubijali, Begunjščica je sploh znana, poleg Brane kot "smrtna" gora za planince.
Se strinjam, posebej v vlagi so z blatom zamazane skale tam gor prav "ubijalske". Na vsaj petih mestih mora človek suvereno plezati dvojko, brez kakršnegakoli varovala
Hmm, na te številke se ne spoznam najbolje, ampak meni se pot ni zdela pretirano (tehnično) težavna. Zato kar malo dvomim, da bi tam našel dvojko, glede na to da se ta smatra kot "top" domet brez ustrezne alpinistične opreme.
jjanez: sreda, 31. avgust 2005, ob 10.29 uri
Jaz sem enkrat šel na Škrlatico iz Vrat mimo bivaka 4 in mimo Dolkove špice v Zadnji dolek in na vrh in po isti poti nazaj. Za vspon sem porabil 5,5 ure, enako za sestop, ker sem bil že mal zmatran. Strinjam se, da moraš imeti s seboj veliko tekočine (3 - 4 litre). za pot iz Zadnjega dolka na vrh bi rekel, da je dobro zavarovana, le ko prideš na greben zmanjka zajl, je pa na skalah kar nekaj grušča, pa še pri orientaciji (sestop) sem vsaj jaz moral pošteno paziti - podobno je npr. na Jalovcu če greš s Kotovega sedla. Èe pa primerjam Škrlatico in Triglav pa bi rekel, da je zlasti od letos pot s Kredarice na vrh skoraj preveč zavarovana (predlagam, da tam kjer so namestili zajle porežejo kline) pot na Triglav v bistvu lažja (nad 2000 m je kar 5 koč), izjema je le pot čez Plemenice, ko do vrha nimaš nobene rešilne postaje (izjema je le Žakljev vikend na Morbegni - če je Lojz notri).
pismo1: petek, 2. september 2005, ob 11.44 uri
Opravili vzpon na Škrlatico iz Vrat, mimo bivaka IV ter Strmih polic in Prednjega Doleka. Èas vzpona 4,5 ure. Nazaj po isti poti 2,5 ure. Prekrasen dan, sončno, sem in tja so se preganjale meglice. Do vstopa v skalo je pot lahka, zatem malce plezanja ob klinih in jeklenicah. Najbolj se nam je dopadel zadnji del, kjer je potrebno po svoji presoji iskati dobro mesto za nogo in poiskati kakšen oprimek. Pa ni problema. Na vrhu in na poti srečali ca. 20 ljudi, med njimi tudi naše prijatelje "Ahoj". Razgledi so bili skoraj odlični, malce nagajala megla.Torej bi povzel nekatere že omenjene besede. Dolga tura, čelado bi toplo priporočali od vstopa v steno do vrha, vzeti s sabo dovolj tekočine, po naše primerno zavarovana pot, malce lastne "plezarije", verjetno ni primerno prav za vsakega. Parkiranih avtomobilov kar precej. Še to: parkirnina na parkirišču pri Aljaževem domu =500 SIT, pobira se od 05:00 do 18:00 (nismo preverjali). Gospa nam je povedala, da je naš avto še posebej pazila :idea: In tako je povedala še vsem ostalim, kajneda res. Pa še anketo , ki jo opravljala mlada gospodična, smo opravili. O temi: parkiranja v alpskih dolinah, javni ali osebni prevozi do izhodiščnih točk ipd.
mariborcan: nedelja, 4. september 2005, ob 8.05 uri
Vedno znova, ko berem forume se mi zdi, da ljudje malo pozabijo kako je bilo na turi in v afektu podcenjujejo razmere.
Hm, morda nekateri tudi malo precenujejo... Škrlatica je ena najtežjih tur v naših gorah (planinskih).
Se nebi ravno strinjal... Pot na Škrlatico nad Zadnjim Dolekom je zelo zahtevna in na veliko mestih podpovprečno zavarovana.
Se nebi strinjal. Kjer je res potrebno (znamenita trebusasta skala) je varoval obilno. Vsa varovala so tudi dobra. Res je nekaj mest, kjer je treba malo poplezati in ni varoval ali pa je samo kaksen klin, ampak nobeno od teh ni tezko in tudi ne izpostavljeno. Letos sem se po dolgem casu spet vzpel na vrh (vmes sem ze cisto pozabil kaksna je pot) in mi je med drugim (izjemno lepi razgledi in okolje) pozitivno padlo v oci ravno dejstvo, da na mestih, kjer to ni potrebno, ni nepotrebnih obilnih varoval in da privoscijo planincem malo poplezavanja cez lahke skale, ki niti niso krusljive, so pa polne dobrih in velikih stopov in oprimkov. V primerjavi s Triglavom zelo podpovprečno zavarovana.
Hehe, ja, ce je v primerjavi s povprecjem podpovprecno zavarovana (s cimer pa se ne strinjam), potem je v primerjavi s Triglavom verjetno res zelo podpovprecno. Triglav pac velja za nadpovprecno zavarovanega. Ceprav je tudi to relativno - pot s Kredarice na vrh se mi ne zdi posebno dobro zavarovana, saj so samo klini, kar je lahko ob mokroti ali poledici na ze tako "spoliranih" skalah zelo neugodno... Tudi na poti cez Prag spodnji in zgornji Prag nista posebej dobro zavarovana (samo klini, v zgornjem Pragu so mnogi celo uniceni - [url]http://www.pzs.si/forum/viewtopic.php?t=175[/url]). Poleg tega, ce si ze tako pavsalno omenil Triglav, je treba vedeti, da je na poti cez Plemenice (ki je sicer tudi "uradno" nekoliko nadpovprecno zahtevna) kar nekaj odsekov, ki nimajo varoval (in naj tako tudi ostane, saj so ravno ti med najprijetnejsimi) in so primerljivi ali pa tezji kot pot na Skrlatico. Na vsaj petih mestih mora človek suvereno plezati dvojko, brez kakršnegakoli varovala.
Nisem alpinist, da bi se natancno spoznal na te ocene (ki pa so tako ali tako nekoliko subjektivne), vendar iz izkusenj (tu pa tam kaksno brezpotje) ocenjujem, da nobeno mesto na tej poti ne dosega ocene II. Po mojih izkusnjah znajo biti mesta, ki jih v vodniku ocenijo z II in ce so izpostavljena, kar lep izziv... Ne spominim se, da bi bilo na Skrlatici karkoli taksnega. Vsi ki pišemo na forume se moramo zavedati, da s tem lahko prenasamo napacen vtis na ljudi, ki goro potem podcenijo in spravljajo sebe v nevarnost.
Se popolnoma strinjam. Ravno zato pa sem se tudi oglasil, kajti menim, da bi tvoja ocena znala koga tudi neupraviceno prestrasiti. Pot je sicer dolga, vendar pa je po tehnicni tezavnosti nebi uvrstil v slovenski vrh in ni nikakrsen bav bav. Seveda pa ni za popolne zacetnike (vsaj kaksen Triglav, prestan brez tezav in strahu, bi ze bilo dobro imeti v dnevniku ter poleg njega se morda kaksno zavarovano pot srednje tezavnosti) in terja tudi ustrezno opremo. Celada je, poleg samo po sebi umevnih planinskih cevljev, seveda obvezna, glede samovarovalnega kompleta pa ne zelim filozofirati. Jaz ga nisem imel in sem se brez njega povsod pocutil povsem varnega, prav tako ga ni imel nihce od planincev, ki sem jih tisti dan srecal na poti. Nikakor pa to ne pomeni, da (vsaj za nekatere) ni potreben in ne zelim nikogar spodbujati, da ga pusti doma (ce slucajno zdrsnes, je pac vseeno, ce se pocustis varnega ali ne). Glede tega mora pac vsak sam vedeti in se odlociti... Dodal bi se, da spostujem tvoje mnenje o tezavnosi ture (pokaral bi te le glede stevilcne ocene II, saj se mi ne zdi pametno, da se kar tako na pamet mece te stevilcne ocene), ki se pac razlikuje od mojega. Upam, da mi mojega nestrinjanja ne zameris. Podal sem ga zato, da bodo imeli bralci na voljo se drug pogled na stvari in si bodo lazje ustvarili svoje mnenje. Je pa seveda zelo pomembno, da vsak bralec uposteva, da je taksna ocena razmeroma subjektivna in odvisna od mnogih dejavnikov (od vremena in razmer na poti (vlaga, sneg, led) ter seveda od ocenjevalca samega) - kar je nekomu v nekih razmerah lahko, je lahko nekomu drugemu ali pa tudi istemu cloveku, vendar v drugih razmerah, tezko. V vodnikih pa je ponavadi omenjena neka srednja ocena poti, taksna kot bi jo videla vecina planincev v normalnih razmerah, in upam, da se bos lahko strinjal z mano, ce izjavim, da si sam videl pot nekoliko tezjo od tega povprecja.
pismo1: nedelja, 4. september 2005, ob 10.22 uri
Kjer je res potrebno (znamenita trebusasta skala) je varoval obilno. Vsa varovala so tudi dobra. Res je nekaj mest, kjer je treba malo poplezati in ni varoval ali pa je samo kaksen klin, ampak nobeno od teh ni tezko in tudi ne izpostavljeno. .. pozitivno padlo v oci ravno dejstvo, da na mestih, kjer to ni potrebno, ni nepotrebnih obilnih varoval in da privoscijo planincem malo poplezavanja cez lahke skale, ki niti niso krusljive, so pa polne dobrih in velikih stopov in oprimkov. Na vsaj petih mestih mora človek suvereno plezati dvojko, brez kakršnegakoli varovala.
Nisem alpinist, da bi se natancno spoznal na te ocene (ki pa so tako ali tako nekoliko subjektivne), vendar iz izkusenj (tu pa tam kaksno brezpotje) ocenjujem, da nobeno mesto na tej poti ne dosega ocene II. Ne spominim se, da bi bilo na Skrlatici karkoli taksnega.

Bi se strinjal oz. pritrdil mariborčanu
marfi: nedelja, 4. september 2005, ob 10.29 uri
Tudi sam se strinjam z oceno, sem pa se spomnil dveh kratkonogih prijateljev, ki nikakor nista zmogla zlesti ene mini stopnje, tik preden se pot obrne okoli in pride do trebušaste skale. Nič posebnega, vendar za marsikoga brez pomoči nepremagljivo.
rumba: sobota, 8. oktober 2005, ob 13.02 uri
Na Škrlatici bil natanko pred enim tednom, v zimskih razmerah. Glede na to, kar ste napisali o težavnosti ture bi se strinjal s tistimi, ki turo uvrščate med povprečno težavne v naših gorah. Osebno me ni tako pritegnila kot recimo Prisojnik skozi okno ali via della Vita na Mangart. Vse tiste, ki se odpravljate v kratkem pa bi rad opozoril samo na večjo previdnost zaradi snega(začenja se pribl. na 2200 m), ki marsikomu(moji punci, ki je šla z mano-čestitke prava junakinja!!!) ne nudi psihološke varnosti in se zato počuti manj varnega. Imela sva pa čudovit razgled in popolnoma jasno vreme, ki je turo še bolj polepšalo.
Filip: ponedeljek, 10. oktober 2005, ob 6.59 uri
ali via della Vita na Mangart.
Samo majhen popravek: Via della Vita pelje na Vevnico, na Mangart pa Via Italiana. Sicer pa čestitke!!
mariborcan: ponedeljek, 10. oktober 2005, ob 14.53 uri
ali via della Vita na Mangart.
Samo majhen popravek: Via della Vita pelje na Vevnico, na Mangart pa Via Italiana. Sicer pa čestitke!!

No, ja, odvisno kako vzames...ce gres pri bivaku na desno, se tudi po Via della Viti pride na Mangrt in pri tem ni treba cez Vevnico
alazeh: ponedeljek, 10. oktober 2005, ob 19.47 uri
Samo majhen popravek: Via della Vita pelje na Vevnico, na Mangart pa Via Italiana. Sicer pa čestitke!!
No, ja, odvisno kako vzames...ce gres pri bivaku na desno, se tudi po Via della Viti pride na Mangrt in pri tem ni treba cez Vevnico

Tako je :) Ali pa gres malo pod bivakom najprej na levo (na Vevnico), nato pa nazaj do razpotja in desno (na Mangrt). To je odvisno od tega, koliko muh na en mah ima kdo rad :) Mi smo takrat hoteli dve, je pa res, da je trajalo menda celo malce vec kot 12 ur (ce se ti gora ne zdi dost visoka gres pa na dve.press) Glede Skrlatice naj povem, da sem letos gor peljala enega POPOLNEGA zacetnika, pa ni imel kakih vecjih tezav. Turo sva dala lepo na dva dela, prvi popoldan do bivaka IV (kjer je bila taka guzva, da sva spala na tleh), drugi dan pa na vrh. Bil je tako zadovoljen, da sva ponovno prespala (tokrat se nama je celo uspelo stlaciti na pograde) in sla naslednji dan se na Dolkovo spico. Pa je bil prvic v hribih :) Toliko o zahtevnosti Skrlatice. (ce se ti gora zdi previsoka jo das pa na pol. press)
pismo1: četrtek, 13. oktober 2005, ob 15.24 uri
Nadaljevanje, ki je bolj v zvezi z Mangartom, berite in nadaljujte pod Mangart, deljena tema. Z razumevanjem, Vaš moderator
© PLANINSKA ZVEZA SLOVENIJE, 2024

Iskanje v forumu


Išči v temi

Izprazni Iskanje
 
Prikaži vse zapise
Teme v forumu
Stanje v gorah
Dejavnosti
Splošno
Spletna stran PZS
 
Planinska zveza Slovenije
Ob železnici 30a, p. p. 214
SI-1001 Ljubljana

+ 386 (0)1 43 45 680
info@pzs.si
Aktualno
Novice
Dogodki, aktivnosti
Zadnje v forumu
Zadnji komentarji
Članarina
Spletna včlanitev
Prednosti članstva
Vrste članstva in cenik
Prijava nezgode
Planinstvo
Planinske koče
Planinske poti
Komisije in odbori
Planinska društva
Planinska kultura
Planinski vestnik
Slovenski planinski muzej
Planinska založba
Življenje pod Triglavom
Podpiram planinstvo
Dohodnina
SMS donacije
Sklad Okrešelj
Naši partnerji
O PZS
Osebna izkaznica
Kontakti / kje smo
Vodstvo
Strokovna služba
Prijava | Registracija | Piškotki (cookies) Splošni pogoji delovanja O avtorjih