sobota, 15. junij 2024
PRIJAVI SE
E-naslov
Geslo
zapomni si me [shrani piškotek]
REGISTRACIJA PRIJAVA
Pozabljeno geslo 

Planinske koče – rezervacije
 Prijava na E-novice  English language
POIŠČI

FORUM PZS (zapisi iz stare spletne strani)

Mimo cestne barikade za 1500 tolarjev na osebo

lukapet: četrtek, 4. avgust 2005, ob 10.33 uri; ogledov: 0
[size=18:e71bb0e405][color=red:e71bb0e405][b:e71bb0e405]Mimo cestne barikade za 1500 tolarjev na osebo[/b:e71bb0e405][/color:e71bb0e405][/size:e71bb0e405] [i:e71bb0e405]Občina je popustila pritiskom lastnikov zemljišč in zaprla ceste na Vogar, Voje in Blato – Mogoč le organiziran prevoz s kombijem Èet 04.08.2005[/i:e71bb0e405] Stara Fužina – Vožnja po gozdni cesti iz Stare Fužine na planine Blato, Voje ali Vogar je odslej za obiskovalce prepovedana. Tako so se odločili na bohinjski občini po dogovoru z lastniki zemljišč in z Zavodom za gozdove Slovenije. Doslej so morali uporabniki gozdnih cest za prevoz na planine in z njih z lastnim avtomobilom v sezoni odšteti 1500 tolarjev na vozilo; poslej bodo morali za prevoz najeti enega od domačih prevoznikov. Prevoz pa bo stal 1500 tolarjev na osebo – v eno smer. Minimalna cena prevoza s kombijem je 6000 tolarjev. Èe se bodo potniki želeli prebiti skozi bohinjske barikade najceneje, bodo morali biti v skupini najmanj štirje. Sistem javnega prevoza na planine sicer še ni vzpostavljen, vendar so pri pobiralcu parkirnine na voljo telefonske številke prevoznikov, s katerimi se potniki lahko dogovorijo za »taksi«. Kdor se navkljub znaku za prepoved prometa odloči za vožnjo na fužinarske planine z lastnim prevozom, tvega kazen, ki jo bo odmeril občinski redar oziroma policist. »Za zdaj obiskovalce le opozarjamo, saj se zavedamo, da turisti naše odločitve ne bodo sprejeli čez noč,« je dejal direktor bohinjske občinske uprave Bohinj Boris Malej. Na naše vprašanje, zakaj so tako pohiteli z zaporo ceste, ki so jo napovedali šele za prihodnjo sezono, je odgovoril, da so hoteli hitro urediti status gozdne ceste. Z lastniki zemljišč se občini ni uspelo dogovoriti o višini odškodnin, zato so z Zavodom za gozdove sklenili dogovor o uporabi gozdne ceste Stara Fužina–planina Blato–planina Voje–planina Vogar. Ta dogovor določa delno zaporo teh cest; odslej je vožnja prepovedana vsem, razen lastnikom zemljišč in upravljavcem zemljišč ter cest. »Tudi v tujini je tako. Ne smemo dovoliti, da se v Triglavskem narodnem parku prevažajo turisti po vseh planinah. Na njih skoraj ni stanu, da ne bi bilo pred njim parkirano vozilo. Želimo doseči, da bi obiskovalci v gore hodili peš ali pa uporabili javni prevoz,« je povedal Boris Malej. Kot je zatrdil, hočejo z ukrepom odpraviti kaos po gozdnih cestah na zavarovanem območju. Èeprav so cesto že zaprli, še niso vzpostavili sistema javnega prevoza; turisti si morajo sami zagotoviti taksista po telefonu. »Smo v dogovoru z dvema domačinoma, ki bosta vozila obiskovalce na planine s kombijem. Prav tako je interes za prevozništvo pokazal Hotel Zlatorog,« je pojasnil Malej. Poleg tega bo prevoz na planine odslej vsaj dvakrat dražji. Med glavnimi razlogi za odločitev o zapori ceste je bil nedvomno pritisk lastnikov zemljišč, oziroma bolje rečeno njihove grožnje. Nekateri lastniki so povedali, da je pobrano cestnino vzel bohinjski LTO, ki pa jim ni plačeval dogovorjenih odškodnin. To napako sta priznala tako Boris Malej kot županja Evgenija Kegl Korošec. Boris Malej je še povedal, da so z dogovorom med občino Bohinj in Zavodom za gozdove določili, da bodo odslej iz pobrane prevoznine redno odvajali sredstva za urejanje cest. Poteza, za katero so se Bohinjci odločili na vrhuncu turistične sezone, je nagla in zato ne najbolj posrečena. Vse, kar so z njo dosegli doslej, je skromno zadoščenje lastnikov zemljišč, med obiskovalci planin pa so povzročili veliko negodovanja in hude krvi. O tem smo se na terenu prepričali tudi sami. Tomaž Branc Vir: Delo, 4.8.2005, str. 5 Kakšni so vaši komentarji na zgoranj omenjeni članek. Kako bomo sedaj najbližje prišli do Koče pri sedmerih jezerih. Ta točka za izhodišče je bila zelo priljubljena med pohodniki, kdo bo sedaj plačeval 3.000 SIT po osebi, pa še zmenit se ne morejo, kdo bo sedaj vozil - to so pa Bohinjci.

Odgovori

lukapet: četrtek, 4. avgust 2005, ob 10.33 uri
[size=18:e71bb0e405][color=red:e71bb0e405][b:e71bb0e405]Mimo cestne barikade za 1500 tolarjev na osebo[/b:e71bb0e405][/color:e71bb0e405][/size:e71bb0e405] [i:e71bb0e405]Občina je popustila pritiskom lastnikov zemljišč in zaprla ceste na Vogar, Voje in Blato – Mogoč le organiziran prevoz s kombijem Èet 04.08.2005[/i:e71bb0e405] Stara Fužina – Vožnja po gozdni cesti iz Stare Fužine na planine Blato, Voje ali Vogar je odslej za obiskovalce prepovedana. Tako so se odločili na bohinjski občini po dogovoru z lastniki zemljišč in z Zavodom za gozdove Slovenije. Doslej so morali uporabniki gozdnih cest za prevoz na planine in z njih z lastnim avtomobilom v sezoni odšteti 1500 tolarjev na vozilo; poslej bodo morali za prevoz najeti enega od domačih prevoznikov. Prevoz pa bo stal 1500 tolarjev na osebo – v eno smer. Minimalna cena prevoza s kombijem je 6000 tolarjev. Èe se bodo potniki želeli prebiti skozi bohinjske barikade najceneje, bodo morali biti v skupini najmanj štirje. Sistem javnega prevoza na planine sicer še ni vzpostavljen, vendar so pri pobiralcu parkirnine na voljo telefonske številke prevoznikov, s katerimi se potniki lahko dogovorijo za »taksi«. Kdor se navkljub znaku za prepoved prometa odloči za vožnjo na fužinarske planine z lastnim prevozom, tvega kazen, ki jo bo odmeril občinski redar oziroma policist. »Za zdaj obiskovalce le opozarjamo, saj se zavedamo, da turisti naše odločitve ne bodo sprejeli čez noč,« je dejal direktor bohinjske občinske uprave Bohinj Boris Malej. Na naše vprašanje, zakaj so tako pohiteli z zaporo ceste, ki so jo napovedali šele za prihodnjo sezono, je odgovoril, da so hoteli hitro urediti status gozdne ceste. Z lastniki zemljišč se občini ni uspelo dogovoriti o višini odškodnin, zato so z Zavodom za gozdove sklenili dogovor o uporabi gozdne ceste Stara Fužina–planina Blato–planina Voje–planina Vogar. Ta dogovor določa delno zaporo teh cest; odslej je vožnja prepovedana vsem, razen lastnikom zemljišč in upravljavcem zemljišč ter cest. »Tudi v tujini je tako. Ne smemo dovoliti, da se v Triglavskem narodnem parku prevažajo turisti po vseh planinah. Na njih skoraj ni stanu, da ne bi bilo pred njim parkirano vozilo. Želimo doseči, da bi obiskovalci v gore hodili peš ali pa uporabili javni prevoz,« je povedal Boris Malej. Kot je zatrdil, hočejo z ukrepom odpraviti kaos po gozdnih cestah na zavarovanem območju. Èeprav so cesto že zaprli, še niso vzpostavili sistema javnega prevoza; turisti si morajo sami zagotoviti taksista po telefonu. »Smo v dogovoru z dvema domačinoma, ki bosta vozila obiskovalce na planine s kombijem. Prav tako je interes za prevozništvo pokazal Hotel Zlatorog,« je pojasnil Malej. Poleg tega bo prevoz na planine odslej vsaj dvakrat dražji. Med glavnimi razlogi za odločitev o zapori ceste je bil nedvomno pritisk lastnikov zemljišč, oziroma bolje rečeno njihove grožnje. Nekateri lastniki so povedali, da je pobrano cestnino vzel bohinjski LTO, ki pa jim ni plačeval dogovorjenih odškodnin. To napako sta priznala tako Boris Malej kot županja Evgenija Kegl Korošec. Boris Malej je še povedal, da so z dogovorom med občino Bohinj in Zavodom za gozdove določili, da bodo odslej iz pobrane prevoznine redno odvajali sredstva za urejanje cest. Poteza, za katero so se Bohinjci odločili na vrhuncu turistične sezone, je nagla in zato ne najbolj posrečena. Vse, kar so z njo dosegli doslej, je skromno zadoščenje lastnikov zemljišč, med obiskovalci planin pa so povzročili veliko negodovanja in hude krvi. O tem smo se na terenu prepričali tudi sami. Tomaž Branc Vir: Delo, 4.8.2005, str. 5 Kakšni so vaši komentarji na zgoranj omenjeni članek. Kako bomo sedaj najbližje prišli do Koče pri sedmerih jezerih. Ta točka za izhodišče je bila zelo priljubljena med pohodniki, kdo bo sedaj plačeval 3.000 SIT po osebi, pa še zmenit se ne morejo, kdo bo sedaj vozil - to so pa Bohinjci.
Tejtej: četrtek, 4. avgust 2005, ob 10.45 uri
Podpiram poteze, ki zmanjšujejo prisotnost avtomobilov v hribih, še zlasti v TNPju.
xmovc: četrtek, 4. avgust 2005, ob 10.46 uri
Mogoče se bo pa sedaj pocenil kofe na pl. Pri jezeru. Sicer imam občutek, da se bodo posvečeni še vedno bp pripeljali na Vogar. Saj vendar do svojih hišk ne bodo pešačili...
marfi: četrtek, 4. avgust 2005, ob 12.13 uri
Predvidvam, da bodo lastniki zemljišč (za njih prepoved ne velja) rade volje vzeli v avto "utrujenega" popotnika. tudi za manjšo ceno.
bogdan: četrtek, 4. avgust 2005, ob 12.25 uri
Ne vem kdo bolj uničuje gozdne poti kot sami kmetje, ki s težko mehanizacijo spravljajo les iz gozdov. To se najbolje vidi na gozdni cesti proti Planini pri jezeru in celotni poti do Planine Blato. Ker sami ne morejo popraviti cest, ki so jih tudi najbolj poškodovali zahtevajo odškodnino od drugih. Kolikšno je pokodovanje ceste enega osebnega avtomobila, ki se enkrat ali dvakrat zapelje po tej cesti v primerjavi s težkimi kamioni. Še en primer bohinjske zaplankane miselnosti, ki se že nekaj let kaže na primeru smučišča Kobla. Sedaj pa ponovno ne morejo najti rešitve glede pametnega prevoza. Očitna je ponovna borba okrog tega kdo bo kar največ zaslužil s čim manjšim delom. Si bomo pač poiskali druge rešitve!
bbugari1: četrtek, 4. avgust 2005, ob 12.40 uri
Možda je odluka bohinjske uprave prehitra, ali je svakako podupirem. Nakon onog što se vidjelo na šumskim parkiralištima u srcu TNP-a samo je još falilo da potegnu žičnicu od Voja do Kredarice. Halo, nekada se u hribe išlo pješke, a ne automobilima!
Mitja: četrtek, 4. avgust 2005, ob 12.56 uri
Vsaka naslednja poteza, ki jo sprejmejo Bohinjci v zvezi z omenjeno cesto, je naravnost smešna. Izgovor, da naj bi s svojimi odločitvami šli v smer zmanjšanja prometa znotraj TNP-ja, je sicer lepo slišati, a glede na pravi kaos okrog te famozne ceste, bi bilo potemtakem še najpametneje, če jo kar zaprejo za vse in pozabijo že enkrat na tiste milijone, ki jih dobijo od pobrane cestnine
marfi: četrtek, 4. avgust 2005, ob 13. uri
Kolko pa stane parkiranje pred barikado?
Vlajko: četrtek, 4. avgust 2005, ob 13.04 uri
Vsaj odpade strah pred zasedenostjo "parkirišča Blato" in morebitno vzvratno vožnjo nazaj proti Vogarju, ki me ob vikendih preganja celo vožnjo proti Blatu. :D :D :D
marfi: četrtek, 4. avgust 2005, ob 13.09 uri
Oh, preventivno bi se lahko obrnil že na križišču in šel vzvratno noter. Ampak, da ne bi potem prišel vzvratno še nazaj ... [i:ec43be7445]Dva policaja se avtom vzvratno peljeta na Planino Blato. Na pol poti ju ustavi starejši mož in vpraša: "Zakaj se peljeta vzvratno?" Eden od policajev odgovori: "Ne najdeva prostora, da bi obrnila." Nato odpeljeta naprej. Èez nekaj časa se spet vzvratno pripeljeta nazaj. Eden od njiju veselo zavpije skozi okno: "Sva našla prostor za obrnit."[/i:ec43be7445]
mariborcan: četrtek, 4. avgust 2005, ob 13.28 uri
Hehe, sam na sreco ne zahajam v ta predel... Ampak vseeno se mi zdi vse skup malo pretirano...ce bo treba pes cisto iz doline, bo marsikatera tura verjetno postala nemogoca (vsaj v enem dnevu)... Tisto s kombiji je pa itak bolj tak...komplicirano pa se katastrofalno drago, ce gresta na izlet recimo samo 2... Skrb za TNP pa to je sicer vse lepo in prav ampak ponekod pa se ze pretirava...ceprav bi prej reko, da se tukaj v prvi vrsti ne gre za skrb za naravo ampak za denar!
urbe: četrtek, 4. avgust 2005, ob 14.01 uri
@Vid_P: Mogoče [url=http://www.drustvo-mws.si/][u:b7a4fcad1c]Mountain Wilderness Slovenije[/u:b7a4fcad1c][/url]? Nekaj [url=http://tabla.bike.si/gallery/album883/bohinj0001][u:b7a4fcad1c]parkirne nostalgije[/u:b7a4fcad1c][/url] pred Planino Blato Jaaa, to so bili časi!
Mitja: četrtek, 4. avgust 2005, ob 16.07 uri
Nekaj [url=http://tabla.bike.si/gallery/album883/bohinj0001][u:3b32e72d1c]parkirne nostalgije[/u:3b32e72d1c][/url] pred Planino Blato Jaaa, to so bili časi!
Si vedel, kaj se bo zgodilo, pa si zato slikal parkirišče?
urbe: četrtek, 4. avgust 2005, ob 20.09 uri
Ja, recimo, da tudi zaradi tega. Predvsem pa zaradi tega, ker mi tole parkiranje pred Pl. Blato nikoli ni bilo všeč [img:3c8aa7bd8c]http://tabla.xenya.si/gallery/albums/album214/puke.gif[/img:3c8aa7bd8c]. Bi moral pogled v moj foto-arhiv, če imam kje kakšno, na kateri je res über gneča. Sicer pa se na fotki vidi, da je še kar nekaj placa za parkirat, čeprav so nekateri parkirali tudi nižje ob cesti. Mi je pa tisti dan (petek, 29. 7.) oskrbnik Kosijevega doma na Vogarju povedal, da niso več spuščali avtomobilov gor in da so parkirani avtomobili pač od prej.
miro: petek, 5. avgust 2005, ob 8.02 uri
parkirnina pred barikado stane 600 SIT.Avto sem imel parkiran dva dni ,vendar so mi za drugi dan verjetno pozabili kasirati. LP Miro
korl: petek, 5. avgust 2005, ob 8.12 uri
Avto sem imel parkiran dva dni ,vendar so mi za drugi dan verjetno pozabili kasirati.
Pa sej si samo enkrat parkiral
Mitja: petek, 5. avgust 2005, ob 9.09 uri
parkirnina pred barikado stane 600 SIT.Avto sem imel parkiran dva dni ,vendar so mi za drugi dan verjetno pozabili kasirati.
600 SIT/48 ur = 12,5 SIT/uro. Pa naj še kdo reče, da so Bohinjci oderuhi...
xmovc: petek, 5. avgust 2005, ob 9.54 uri
Deli raje strošek "taksija" s prevoženimi kilometri. Najbrž te pelje gor najmanj mecka ali jag?
mina: ponedeljek, 8. avgust 2005, ob 8.45 uri
kako "ispravni" in eko pa bodo tisti kombiji?
marfi: ponedeljek, 8. avgust 2005, ob 11.16 uri
Pa zdi se mi, da se bodo v eno stran vozili prazni, kar poveča "ekološkost". :evil:
Joško: ponedeljek, 8. avgust 2005, ob 11.41 uri
Malo res pretiravajo tile Bohinjci. Pred kratkim sem bil v dolini Fassa v Dolomitih in tam so tudi vse podobne ceste zaprte in je prevoz urejen s taxi-ji. Cena prevoza je 6-8 Eur v eno smer, so pa na vstopnih točkah povsod urejena brezplačna parkirišča.
lukapet: četrtek, 18. avgust 2005, ob 9.45 uri
Stara Fužina – Z današnjim dnem je Občina Bohinj v skladu z dogovorom z zavodom za gozdove [b:1c25a97f07]ponovno odprla parkirišče na planini Blato[/b:1c25a97f07] ter na gozdni cesti Stara Fužina–Vogar–planina Blato uvedla poseben prometni režim. Kot je v sporočilu za javnost zapisal direktor občinske uprave Boris Malej, se je občini uspelo dogovoriti z lastniki zemljišč za plačilo odškodnin za uporabo parkirišča na planini Blato. »Vožnja po gozdni cesti in parkiranje na planini Blato je odslej dovoljeno glede na razpoložljivost parkirišča za okoli 50 vozil in za lastnike zemljišč ter izvajalce javnih prevozov z dovolilnicami občine. Nadomestilo za uporabo gozdne ceste za osebni avto znaša 1500 , za terensko vozilo ali kombi pa 1800 tolarjev na dan,« so sporočili z občine. Vozni red javnih prevozov na Vogar in planino Blato je na voljo pri pobiralcih parkirnine. Hkrati pa z občine planince obveščajo, naj ti uporabljajo parkirišča na Vorenčkojci ali pustijo vozilo na parkirišču Labora. Obe parkirišči namreč spadata v drugo cono, kjer enodnevno parkiranje za osebni avto stane 600, za kombi pa 800 tolarjev. T. L. [i:1c25a97f07]Vir: Delo, 18.09.2005[/i:1c25a97f07]
Filip: četrtek, 18. avgust 2005, ob 9.52 uri
Nadomestilo za uporabo gozdne ceste za osebni avto znaša 1500 , za terensko vozilo ali kombi pa 1800 tolarjev na dan,« so sporočili z občine.
Napram temu so DARS-ove cestnine drobižek. Morda kdo ve, koliko zaračunajo za mangartsko cesto, ki je bila pred par dnevi menda asfaltirana prav do vrha?
lukapet: četrtek, 18. avgust 2005, ob 11.20 uri
Mislim, da stane 700 SIT (osebni avto), sto tolarjev gor ali dol. Cesto pa so asvaltirali prejšnji petek, sem bil glih na mangartski planini, ko je gor peljalo ene pet ta težkih tavornjakov. Tist dan po mojem gor ni bilo nobenka folka, saj je bilo zelo megleno in občasno je tudi deževalo, sicer mi ni jasno kako so v tisti megli delal. Letos cestnino pobirajo spet pred mangartsko planino, Vsako leto selijo tisto uto iz enga na drug konc. Drugače pa je cesta v dobrem stanju, morda bi moral kje popraviti betonske ograje, saj so kar na parih krajih podrte.
pismo1: četrtek, 18. avgust 2005, ob 13.18 uri
Temo sem prestavil pod Planinski pogovori, ker je le malo govora o poteh ipd. v Julijskih alpah. Hvala za razumevanje Vaš moderator
Mitja: četrtek, 18. avgust 2005, ob 13.39 uri
Nadomestilo za uporabo gozdne ceste za osebni avto znaša 1500 , za terensko vozilo ali kombi pa 1800 tolarjev na dan,« so sporočili z občine.
Zdaj pa ne vem, ali so na bohinjski občini malce prismuknjeni ali pa Delo zavaja bralce. Zgornji citat namreč razumem, da se za plačilo 1500 tolarjev lahko vozimo po tej famozni cesti ves dan. Gor in dol...
Filip: četrtek, 18. avgust 2005, ob 13.50 uri
Nadomestilo za uporabo gozdne ceste za osebni avto znaša 1500 , za terensko vozilo ali kombi pa 1800 tolarjev na dan,« so sporočili z občine.
Zdaj pa ne vem, ali so na bohinjski občini malce prismuknjeni ali pa Delo zavaja bralce. Zgornji citat namreč razumem, da se za plačilo 1500 tolarjev lahko vozimo po tej famozni cesti ves dan. Gor in dol...

Mislim da imaš prav tako glede občine kot Dela. A recimo, da se res vozimo gor in dol cel dan in se spotoma gremo šverc taksi, lahko verjetno kar precej zaslužimo :idea: in ob mraku rečemo O HAPPY DAY :D
Mitja: četrtek, 18. avgust 2005, ob 14. uri
A recimo, da se res vozimo gor in dol cel dan in se spotoma gremo šverc taksi, lahko verjetno kar precej zaslužimo :idea: in ob mraku rečemo O HAPPY DAY :D
Nikjer ne piše, da je to prepovedano. Recimo, dol grede ustaviš nekaj sto metrov pred pobiralcem, počakaš planinke, jih prijazno povabiš naj prisedejo in jih ob prijetnem klepetu pripelješ do [b:d5b1faf88b]B[/b:d5b1faf88b]lata. :lol:
nina1: četrtek, 18. avgust 2005, ob 14.59 uri
Mislim, da stane 700 SIT (osebni avto), sto tolarjev gor ali dol. Cesto pa so asvaltirali prejšnji petek, sem bil glih na mangartski planini, ko je gor peljalo ene pet ta težkih tavornjakov. Tist dan po mojem gor ni bilo nobenka folka, saj je bilo zelo megleno in občasno je tudi deževalo, sicer mi ni jasno kako so v tisti megli delal. Letos cestnino pobirajo spet pred mangartsko planino, Vsako leto selijo tisto uto iz enga na drug konc. Drugače pa je cesta v dobrem stanju, morda bi moral kje popraviti betonske ograje, saj so kar na parih krajih podrte.
točno 700sit/avto. V stahu čakam, da bodo prispevek uvedli tudi za kolesarje :oops: V soboto smo se kolesarji/ke vozili v konvoju :D
marfi: četrtek, 18. avgust 2005, ob 18.01 uri
Ne glede na to, da barikade ni več. oz. se vzpostavi, ko je na parkirišču 50 avtomobilov (le kdo bo štel?), me zanima cena za prevoz dodatnega dela prtljage, ki ne gre v osnovno ceno. Na ceniku je razvidno, da je v ceno prevoza vključen en kos prtljage, nikjer pa nisem zasledil, koliko stanejo dodatni kosi. Ker je cena odvisna od kosa in ne od volumna ali teže, bi potemtakem lahko imel tudi 200-litrski nahrbtnik, pa čeprav bi mi ga morali trije spravljati v taksi.
Filip: petek, 19. avgust 2005, ob 7.04 uri
Na ceniku je razvidno, da je v ceno prevoza vključen en kos prtljage, nikjer pa nisem zasledil, koliko stanejo dodatni kosi.
Èaki, a to majo avion al kva?
urbe: petek, 19. avgust 2005, ob 8.09 uri
Ne, nimajo letala, ampak [url=http://forum.modelarji.com/datoteke/p1010088_755.jpg]lamo[/url]! [img:1f95cc333d]http://tabla.xenya.si/gallery/albums/album214/blink.gif[/img:1f95cc333d]
Filip: petek, 19. avgust 2005, ob 8.19 uri
madonca ampak res iber šopajo trend
Filip: petek, 19. avgust 2005, ob 8.25 uri
V strahu čakam, da bodo prispevek uvedli tudi za kolesarje :oops:
Ne verjamem, tam niso Gorenjci.
marfi: petek, 19. avgust 2005, ob 10.58 uri
Èaki, a to majo avion al kva?
Ne vem. Tukaj razvidno piše, da za en kos prtljage ni doplačila: [url=http://gore-ljudje.net/objave_view.php?pid=4072][img:05d14a0326]http://www.gore-ljudje.net/objave/savenc/0508/de050812-cenik.jpg[/img:05d14a0326][/url]
xmovc: ponedeljek, 29. avgust 2005, ob 13.09 uri
Stlačiš vse kose prtljage v/na ruzak, pa je. :D
greenhorn-ka: četrtek, 1. september 2005, ob 15.10 uri
Zanima me, če te sedaj spet (še) spustijo "gor" z lastnim prevozom in če ta hec stane še vedno 1.500,00 SIT/avto? Berem, da tudi teoretične šanse zgubiš (ali si jih?), če nisi (bil?) med prvimi 50, zato bi rada vedela, kdaj zjutraj štarta "javni prevoz" in do kdaj so te željni voziti zvečer? Pa še čist praktična nasveta: 1. Kdaj se na lepa sobotna jutra kvota 50-ih zapolni (iz prakse) in kdaj pobiralci parkirnin začnejo s svojim rubežem Hvala, hvala
bohinc: ponedeljek, 23. januar 2006, ob 11.29 uri
Kar se tiče parkirnin menim da lastniki niso krivi za to kar je bilo in menim da letos še ,zopet bo... torej... Občina Bohinj ni naredila potrebno , da bi uredila kaos parkiranja in vožnje.Najlažje je vse zapreti... ali pa kasirati na tuji zemlji , zato pa nič narediti.Lastniki so želeli le malo najemnino za uporabo njihovih zemljišč. Privatna lastnina!!!! Niso želeli zapirati ali odganjati , vendar so hoteli le red in čistočo, kar pa občina na celotnem teritoriju ni sposobna... Kakšna pa so parkirišča v dolini??? Trak napet named drevesi in blato. Pa plačat moraš zato... Smeti okoli in okoli , krivi pa vsi drugi. TNP uporabljajo le za izgovor....Pojma nimajo kaj je TNP , saj ne direktor in ne županja nista sposobna pogledat to naravo...ki jo venomer uporabljata za izgovor... Cokle nej ubujeta pa nej sama špilata bedake... pa še šejka nej si omislita... LP
© PLANINSKA ZVEZA SLOVENIJE, 2024

Iskanje v forumu


Išči v temi

Izprazni Iskanje
 
Prikaži vse zapise
Teme v forumu
Stanje v gorah
Dejavnosti
Splošno
Spletna stran PZS
 
Planinska zveza Slovenije
Ob železnici 30a, p. p. 214
SI-1001 Ljubljana

+ 386 (0)1 43 45 680
info@pzs.si
Aktualno
Novice
Dogodki, aktivnosti
Zadnje v forumu
Zadnji komentarji
Članarina
Spletna včlanitev
Prednosti članstva
Vrste članstva in cenik
Prijava nezgode
Planinstvo
Planinske koče
Planinske poti
Komisije in odbori
Planinska društva
Planinska kultura
Planinski vestnik
Slovenski planinski muzej
Planinska založba
Življenje pod Triglavom
Podpiram planinstvo
Dohodnina
SMS donacije
Sklad Okrešelj
Naši partnerji
O PZS
Osebna izkaznica
Kontakti / kje smo
Vodstvo
Strokovna služba
Prijava | Registracija | Piškotki (cookies) Splošni pogoji delovanja O avtorjih