Brez naslova tine: ponedeljek, 21. avgust 2006, ob 12.28 uri; ogledov: 0V soboto smo bili med prvimi na vrhu. Lep razgled smo zamudili za 15 minut. Na vrhu je bilo precej vetrovno in megleno. Bile so tudi zaplate novega snega. Vzpon in spust nista nič posebnega, če greš po normalni poti. Ferata pa je med najtežjimi. Sledil je še spust z vrha na plato pod vrhom do koče pod Sass Pordoi in uživaški spust po melišču. Nato sledi še spust po travnikih do prelaza in to je to. Spodaj pa se je medtem nabrala taka gužva, da smo komaj našli naš avto.
Tine |
Odgovori
| | |
|
zafi: petek, 26. avgust 2005, ob 19.18 uri Zanima me, če mi kdo lahko kaj pove o tem vzponu. prebral sem Najvišji vrhovi v Alpah, vendar bi raje slišal od koga ki je tam bil.Ali se lahko primerja s kakšnim vzponom v Sloveniji?
Najlepša hvala |
|
Joško: sobota, 27. avgust 2005, ob 13.01 uri Vzpon po normalni smeri je lahek, nekaj podobnega kot npr. M. Mojstrovka z Vršiča po južni poti.
Na vršni piramidi je nekaj lahkih pragov, ki pa ne predstavljajo omembe vrednih težav. |
|
zafi: sobota, 27. avgust 2005, ob 14.24 uri Najlepša hvala |
|
hari: ponedeljek, 29. avgust 2005, ob 17.40 uri Včeraj je bilo gori malce svežega snegeca. Zima bo. |
|
krenjedul: četrtek, 1. september 2005, ob 22.05 uri Ferata (nad spomenikom prve in druge svetovne vojne-izhodišče Paso Pordoi) na Piz Boe je najtežja takoj na začetku, kjer se moraš dobesedno povleči z rokami po jeklenici. Od tu naprej je sicer zelo zračno vendar dobro zavarovano. Za razliko od znanih ferat v zahodnih julijcih tu primankuje pomoči v obliki klinov in raznih stop, vse se dogaja praktično na skali ob jeklenici. Med plezanjem vas preseneti jeklena brv dolžine 8ih metrov.
Potrebuješ zelo veliko moči v rokah, vrtoglavica tu nima kaj iskati.
Èas plezanja je 2-3 ure. Oprema: obvezno samovarovanje in čelada.
Ferate take zahtevnosti v Sloveniji in okolice ni, še najbljižje sta Via della Vita ali Via Italiana na Mangart.
Srečno.
Martin |
|
polog: petek, 4. november 2005, ob 22.16 uri Sam mislim enako kot Martin. Možna je veliko lažja pot , najprej z gondolsko žičnico z Passa Pordoi., nato na višini 3000 metrov še slabo urico. Lahka pot. Vidiš sprehajalce v sandalih. Možnih je še več poti. Druga lepa varianta je tudi pod godolo.
Èe imaš korajžo pa le po ferati. Srečno |
|
tine: ponedeljek, 21. avgust 2006, ob 12.28 uri V soboto smo bili med prvimi na vrhu. Lep razgled smo zamudili za 15 minut. Na vrhu je bilo precej vetrovno in megleno. Bile so tudi zaplate novega snega. Vzpon in spust nista nič posebnega, če greš po normalni poti. Ferata pa je med najtežjimi. Sledil je še spust z vrha na plato pod vrhom do koče pod Sass Pordoi in uživaški spust po melišču. Nato sledi še spust po travnikih do prelaza in to je to. Spodaj pa se je medtem nabrala taka gužva, da smo komaj našli naš avto.
Tine |
|
miro: sreda, 16. april 2008, ob 6.29 uri zanima me če je z passa pordoi do vrha kakšna normalna pot(ne ferata)inkoliko je hoda . Potem pa še njbljižja por do tega prelaza npr iz ljubljane
LP Miro |
|
mariborcan: sreda, 16. april 2008, ob 7.23 uri Hja, itak, da obstaja, preberi nekaj prispevkov nazaj v tej temi. Pot si lahko še skrajšaš, če greš z žičnico s prelaza na Sass Pordoi, lahko pa seveda tudi peš. Za točen čas hoje ne bi vedel, poišči malo na internetu. Na vršno planoto skupine Sella obstaja še več poti, ferrate in navadne, tako da lahko razmisliš tudi o kakšnem prečenju gore, krožni poti.
Do prelaza bi jaz iz MB vsekakor šel po poti Villach-Lienz-Cortina, po moje je to tudi iz LJ najboljša varianta, alternativa bi ti bila še preko Sežane in po italijanskih avtocestah, ampak mislim, da je dalje in se ne splača. Še ena možnost je čez mejo pri Ratečah in nato čez Tolmezzo do Cortine, kar je nekaj krajše od prve variante čez Avstrijo, prišparaš tudi na vinjeti in karavanškem predoru, je pa od Tolmezza naprej ovinkasta in tudi ozka cesta - idi, če imaš čas in voljo. Najboljše pa, da si še sam pogledaš, za načrtovanje poti priporočam [url]http://www.viamichelin.com[/url]. |
|
hari: nedelja, 17. avgust 2008, ob 21.06 uri Se prejšnji teden vračala domov čez Passo Pordoi in se odločila sredi dneva še skočit na [b:0d44b7a402]Piz Boé[/b:0d44b7a402]. Za ferato nama ravno ni bilo, sva pa jo po domače ubrala do platoja z gondolo. Za 12€ imaš povratno karto v žepu in v nekaj minutah si na 2950 m n.m. V množici "svakojakih" se spustiš za 100 metrov do koče na sedlu Pordoi in se nato še za tristo metrov dvigneš do vrha. Na vrhu je koča v kateri si rukneš pivo ali kufe in greš nazaj do gondole ter nato do izhodišča. Midva sva si privoščila zraven kufeta še košček štrudla, ki je bil za 4€ po komadu zelo odlična slaščica na zavidljivi višini. Ja, saj mi je malo nerodno, da sva se na tritisočaka "povzpela" na tak način, a kaj moreš, enkrat je treba tudi takšno reč izkusiti. Itak samo tu lahko vidiš stričeka v dokaj zrelih letih v modrih špagarcah, kako se spušča s tritisočaka. Takšen bi na Mojstrovko po J strani rabil najmanj gojzarje in dva nosača. 8)
Skratka, tole je bilo malo norčevanja iz neke gore, čeprav gondolašem in kočarjem prinaša lepe prilive.
No, malo sva še [url=http://picasaweb.google.com/harik.pzs/PizBo]poslikala[/url] po okolici. |
|
nena: petek, 20. februar 2009, ob 21.19 uri a ima kdo tisto sliko malo od blizu "lojtre" na ferati, ta me malo skrbi, ker ne vem ali je položna ali pod kotom ali navpična ....???hvala !
LP! N! |
|
Joško: nedelja, 22. februar 2009, ob 10.46 uri Nobene lojtre nimam v spominu, verjetno si mislila viseč most. Ta ne predstavlja nobene težave. Ključ ferate je sam vstop. Èe prideš čez prvih 10 m, potem tudi v nadaljevanju ne bo težav. |
|