Brez naslovaigorz: nedelja, 17. junij 2007, ob 17.28 uri; ogledov: 0 Bilo je tako lepo jutro po dolgem času, da je bilo treba v gore. Na tak dan je seveda treba na kakšno lepo goro in Jalovec je kot nalašč primeren za tak dan. Pričnem v Zadnji Trenti, pa mimo lovske koče in naravnost gor na Mali kot, pod steno Goločice si na glavo poveznem čelado, pa hajd v steno, ko se ravno prav ogrejem je že konec, malo po kopnem nekaj po snegu na sedelce nad Jezerci, še prej malo pokukam v ozebnik. Z Jezerc ponovno prečim manjše snežišče, potem pa v kopnem vse do vrha. za prečenje snežišč je cepin zelo priporočljiv. Okoliške gore imajo večinoma megleno kapo, Jalovec pa je še brez. Od avta do vrha 2.55 ure. Po krajšem postanku sestopim na Jezerca in naprej po zavarovani poti čez Veliki Ozebnik proti dolini. Zavetišče pod Špičkom je še zaprto, zato grem kar mimo. |
Odgovori | | |
|
micor: nedelja, 25. junij 2006, ob 15.30 uri Zanima me katera pot je najlažja na Jalovec za 1 dan. :D :D :D |
|
Tomaž: nedelja, 25. junij 2006, ob 17.01 uri Nobena ni lahka, vse so težke in zahtevne in zahtevajo dobro izkušenega planinca ter čelado in samovarovalni komplet... Drugače pa najlažja, a še vedno zahtevna in dolga tura na Jalovec pelje z Vršiča do zavetišča pod Špičko ter potem dalje na vrh.
Preberi si planinski vodnik Julijske Alpe! |
|
Tomaž: nedelja, 25. junij 2006, ob 19.44 uri Mimogrede, priporočam se za informacijo o morebitnih snežnih razmerah na poti iz Koritnice proti Kotovemu sedlu! |
|
Luki: ponedeljek, 26. junij 2006, ob 15.25 uri Samovarovalni komplet? Za celado se strinjam, za komplet pa niti ne no... |
|
ozbej: ponedeljek, 26. junij 2006, ob 18.56 uri Včeaj sva z Igorjem po plezanju Hornove sestopila z Jalovca v Trento. Pot, je kopna in ok razen pod vršno glavo (kjer se odcepijo poti proti Jalovški škrbini) je nujna uporaba cepina in derez na okrog 100 m dolgi strmi flanki. Prav tako je slednje nujno potrebno za ozebnik. Sicer pa je Jalovec zahtevna gora ena najbolj zahtevnih pri nas. Varovala so samo tam, kjer je to res potrebno.
Po moje je najlažja iz Vršiča na Špičko in dol na Izvir Soče. Najlepša in najtežja je pa iz Tamarja na kotovo sedlo po plezalni na vrh Jalovca in sestop v Trento. Vse računice z Jalovcem za en dan terjajo precej kondicije. Èe si povprečno dober hodec boš hodil 4-5 ur gor in 3 dol. |
|
bud: sreda, 28. junij 2006, ob 21.26 uri [img:6306fc8b77]http://web.vip.hr/stamario.vip/Jalovec.jpg[/img:6306fc8b77]
Koju smatrate "lakšom" zelenu ili plavu turu??? |
|
Plezalec: sreda, 28. junij 2006, ob 22.17 uri Lažja je modra ali plava pot. |
|
ozbej: četrtek, 29. junij 2006, ob 19.11 uri Se strinjam.
lp |
|
tine: petek, 30. junij 2006, ob 9.29 uri Kako misliš modra ali plava? Vsaj včasih je bila to ena in ista barva.
Mislim, da je najtežji del od tam naprej, ko se obe združita nad ozebnikom. Predno prideš na greben je potrebna precjšnja pazljivost, da se po hitrem postopku ne znajdeš v Loškem žlebu. Je pa treba vedeti, da Jalovec ni kar od muh in je zato potrebno biti zelo previden na vsakem koraku.
Tine |
|
Filip: petek, 30. junij 2006, ob 9.38 uri Kaj pa vem, zame je bil najtežji tisti vzpon po klinih na Goličico. Pa seveda zadnji metri pod vrhom. |
|
jjanez: petek, 30. junij 2006, ob 14.43 uri Za mene je najbolj nevaren del poti (sestop) takoj z vrha na Kotovo sedlo - ni jeklenic ali klinov, na ploščah pa je pesek; kasneje je pot zavarovana in ni problemov. Pa tudi sestop čez Goličico ni od muh - mislim, da nikaj prida klinov in jeklenic. |
|
pismo1: petek, 30. junij 2006, ob 22.50 uri Za mene je najbolj nevaren del poti (sestop) takoj z vrha na Kotovo sedlo - ni jeklenic ali klinov, na ploščah pa je pesek; kasneje je pot zavarovana in ni problemov.
Brrrrrrrrrr. :oops: Resno, tole o ploščah inu pesku. :?: :idea: Tale prispevek ni za zanemariti, ne res :?: |
|
xmovc: ponedeljek, 10. julij 2006, ob 14.11 uri Za mene je najbolj nevaren del poti (sestop) takoj z vrha na Kotovo sedlo - ni jeklenic ali klinov, na ploščah pa je pesek; kasneje je pot zavarovana in ni problemov. Pa tudi sestop čez Goličico ni od muh - mislim, da nikaj prida klinov in jeklenic.
Ja samo ta ni narisan oz. označen kot "interesanten", pa tudi za najlažji dostop bi pot iz Tamarja težko ovrednotili. Meni osebno je pot čez Goličico lepša kot tista od zavetišča. Vsekakor je manj drobirja na skalah. Vlečeta se pa obe.
Varovala so ravno na najtežavnejših mestih najbolj skopo odmerjena ali pa jih sploh ni, tako da je za moje pojme samovarovalni komplet samo nepotreben balast v nahrbtniku. |
|
gojzer: petek, 14. julij 2006, ob 9.35 uri Zanima me, če je že letos kdo kaj hodil okoli Jalovca in kakšne so razmere. Tja se odpravljam naslednji teden in sicer preko Vršiča, Špičke in na vrh? Hvala za odgovor! :?: :D :D |
|
iki: petek, 14. julij 2006, ob 14.40 uri Krajem 6. mjeseca išla sam s Vršiča preko Goličice na Jalovec, bar je takav bio plan. Put od Vršiča do raspotja za Špičku, Trentu i Goličicu je tada bio u jako lošem stanju. Bar na desetak mjesta preko staze leži veliko drveæe koje su porušile ovogodišnje lavine i na nekim mjestima ga je dosta teško obiæi. Uglavnom se mora provlačiti kroz granje i nije nimalo zabavno. No, može se proæi, ali treba računati na dodatnih 30 mim zbog tih prepreka. Ukoliko se ide rano ujutro i ako ima rose ili ako je po noæi padala kiša, za pola sata bit æete potpuno mokri, jer je staza dosta uska i zaraštena. Preporučam kratke hlače! Prepala sam (a malko i on mene) i jednog poskoka, tako da treba paziti i gledati pod noge. Od raspotja prema Goličici je put sasvim u redu i jako je lijep. Do pod škrbinu bilo je nešto malo snijega, ali jedini problem je bilo strmo pristupno snežišče prema samim sajlama. Tu je trebao bar cepin. Osigurani put oko Goličice me je malo iznenadio, jer je prilično ispostavljen, uglavnom klinovi, rijetko koja sajla, a na nekim mjestima koja nisu baš bezazlena, ni klinova ni sajli uopæe nema. Bez čelade ne bih preporučila iæi. Iznad osiguranog dijela bilo je jedno poveæe snežišče i ja se bez dereza nisam usudila dalje, tako da sam se vratila.
Još jedna interesantna stvar za napomenuti - malo pod prijevojem naišla sam na žute (rumene) stare markacije koje vode podno Travnika prema Velikoj Dnini. Bilo bi interesantno probati pronaæi put prema Travniku, ali za to je svakako primjerenija jesen. |
|
gojzer: ponedeljek, 17. julij 2006, ob 15.36 uri Jalovec se mi je danes pokazal v najlepši luči. Kaj takšnega lahko doživiš le enkrat v življenju. Od perfektnega vremena, sicer ob 7 zjutraj, ko sem bil na vrhu, okrog 7- 8 stopinj , pa vendar NEPOZABNO :lol: :D . Malo me bilo sicer strah, ampak to doživetje... Na vrh se pride brez večjih problemov. Na glavi sem imel čalado, ki jo zaradi možnosti padanja kamenja, toplo priporočam. Za padanje kamenja pa so zaslužne družine Gams z mladiči, ki jih je tam okoli kar nekaj. Snega je le za vzorec. Edino noč je bila nekoliko kratka. Škoda bi bila, da bi ta dan zapravil v dolini. Torej! Lahko rečem, da so se uresničile sanje, ki jih sanjam že vsaj 10 let. Hribi to je res nekaj veličastnega, ko greš namreč enkrat gor, ne moreš več odnehat. Pa srerčen korak vsem, ki boste hodili po onem koncu. |
|
mihaslo: ponedeljek, 17. julij 2006, ob 17.03 uri Kdaj si začel s turo, da si bil ob 7 že zgoraj in pa po kateri poti si pristopil na vrh?
lp, miha |
|
gojzer: ponedeljek, 17. julij 2006, ob 17.23 uri Okrog pol treh Iz Zadnje Trente, še kar svetla noč zaradi lune, pa mimo Zavetišča pod Špičko in naprej na vrh. Nazaj pa po isti poti. |
|
peter2: torek, 18. julij 2006, ob 12.42 uri Te čisto razumem. Včeraj se je res videlo na konec sveta. Ko prideš na vrh se ti dobesedno zmeša od vseh lepot, ki jih nudijo gore. Midva sva bila nekoliko nižje (Goličica), pa sva še danes, ko sva v dolini vendarle nekje tam gor.... |
|
anya: torek, 25. julij 2006, ob 10.01 uri Sobota, 22.7. Jalovec
Pot sem začela iz Zadnje trente, mimo Zavetišča pod špičko.
Kritično mesto na poti sta dva koraka po grebenu, ko se večini tresejo noge..
Navzdol sem šla mimo Jalovške škrbine, na poti je snežišče, kjer sem si zaradi boljšega občutka varnosti pomagala s cepinom (na vrhu sem bila edina, ki s sabo še vedno nosi cepin). Nadaljevanje je plezanje po dobro zavarovani visoki skali. In strm sestop v dolino.
Anja
Kot ogrlico z biserov, osvajam gore in jih nizam v svoje spomine |
|
Scooby: petek, 4. avgust 2006, ob 16.31 uri Mogoce kdo ve, kako je z tisto rampo, ki zapira pot od Planice do Tamarja? Vem da je bila vcasih odprta ob dolocenih urah? Kako je s tem sedaj? |
|
Tejtej: petek, 4. avgust 2006, ob 16.52 uri Mogoce kdo ve, kako je z tisto rampo, ki zapira pot od Planice do Tamarja? Vem da je bila vcasih odprta ob dolocenih urah? Kako je s tem sedaj?
Še vedno isto, cesta je odprta med 18. (zvečer) in 8. (zjutraj). |
|
CarpeDiem: petek, 4. avgust 2006, ob 20.05 uri Ko je nekdo malo prej spraševal o najlažji poti - se strinjam da lahko verjetno ni, je pa dovolj normalna pot od Vršiča, mimo Špičke (priporočam spanje v koči), potem pa vzpon do Jalovca! 8)
Kakšen se vam zdi čas 3 ure hoje iz Tamarja do vrha Jalovca, men se zdi to zelo kratko, tko da ne vem al so me malo okol prnesli neki planinci, al pa so res 2 krat hitrejši od gamsov! :?: |
|
marfi: petek, 4. avgust 2006, ob 22.05 uri Ne vem, ti si jih videl. Normirane hoje je za 5-6 ur (po obeh dostopih). |
|
Scooby: petek, 4. avgust 2006, ob 23.05 uri Mogoce kdo ve, kako je z tisto rampo, ki zapira pot od Planice do Tamarja? Vem da je bila vcasih odprta ob dolocenih urah? Kako je s tem sedaj?
Še vedno isto, cesta je odprta med 18. (zvečer) in 8. (zjutraj).
Se prav ce hoces it nazaj ven, moras pocakat do 18? |
|
Marijana & Marko: sobota, 5. avgust 2006, ob 14.32 uri Kakšen se vam zdi čas 3 ure hoje iz Tamarja do vrha Jalovca
Pozimi je 3 ure od Tamarja do vrha Jalovca za zelo dobro pripravljenega gornika in če se mu ljubi šibati čisto realen čas. Skozi Ozebnik je namreč kar precejšnja bližnjica... |
|
xmovc: ponedeljek, 7. avgust 2006, ob 8.27 uri
Se prav ce hoces it nazaj ven, moras pocakat do 18?
Nisem 100% ampak zdi se mi, da te proti plačilu spustijo ven tudi med 14h in 16h :?
Oskrbnik v Tamarju bo vedel natanko. |
|
Scooby: ponedeljek, 7. avgust 2006, ob 8.30 uri Hvala! |
|
jjanez: ponedeljek, 7. avgust 2006, ob 14.33 uri V Planici sigurno spuščajo, vprašanje je le kako je splačilom - če imaš srečo je gratis uradno pa je 2 x cena parkirnine v Planici. |
|
Tomaž: ponedeljek, 7. avgust 2006, ob 20.04 uri |
|
Scooby: torek, 8. avgust 2006, ob 8.37 uri Nam se je nekaj let nekaj podobnega pripetilo. Se v temi skozi rampo. Nihce ni videl table. Nazajgrede pa zaprta rampa. Nikjer naokoli pa nobenega, da bi jo odklenil. Smo kar razstavili rampo (takrat je bila se lesena., ne vem ce je se vedno)...seveda smo jo potem se nazaj sestavili. :D Seveda smo tablo opazili, ko smo bili ze skozi. :? |
|
rogatec: sreda, 16. avgust 2006, ob 17.30 uri Koliko se pa časovno profitira, če štartamo iz Zadnje Trente na Jalovec od poti iz Vršiča?
Hvala za podatek. |
|
xmovc: četrtek, 17. avgust 2006, ob 9.05 uri Do zavetišča ni bistvenega profita (če imaš namen po tej poti pristopti na Jalovec). S tem, da imaš z Vršiča najprej nekaj (kakšnih ~100m) spusta (kar seveda pomeni vzpon pri povratku).
Èe pa nameravaš na Jalovec preko Goličice (poti se združijo nad Ozebnikom na Jezercih al nekaj takega) pa se ti splača razmisliti o tej alternativi. Pot se odcepi cca. 1h pred zavetiščem desno (markirano). Tu prihraniš ovinek in cca. 1h. Sprva se pot nekoliko vleče (rušje, vročina), v steni Goličice imaš nekaj zanimivega dokaj izpostavljenega plezanja zgolj ob klinih, nato pa do "skupne" poti hodiš večinoma po šodru.
Sam sem sestopil raje v Zadnjo Trento mimo zavetišča (če se le da raje naredim "klobaso" :lol: ) in nato po srečnem naključju uštopal avtobus do Vršiča. |
|
iztokk: ponedeljek, 21. avgust 2006, ob 13.55 uri Jutri grem na Jalovec z Vrsica mimo Spicke. A je kdo hodil v zadnjem casu? Kako je z varovali? |
|
Otto: ponedeljek, 21. avgust 2006, ob 15.43 uri V soboto je bilo z varovali še vse v najlepšem redu.
Sploh pa od Špičke do vrha ni prav velike potrebe po varovalih (kakšen samovarovalni komplet po mojem mnenju ni potreben), a na nekaj izpostavljenih delih je jeklenica tako, da pride lahko pride čez prav vsak.
Je pa dobro imeti čelado saj se proži kar precej kamenja, če je več ljudi. V soboto je na grebenu kar močno vleklo tako, da boš imel verjetno jutri več užitkov.
Za spust od zavetišča pa je boljše izbrati pot v Zadnjo Trento saj se na Vršič precej vleče. Tako sem tudi naredil in malo čez štiri ujel avtobus pri izviru Soče, da me je zapeljal do avta. |
|
iztokk: ponedeljek, 21. avgust 2006, ob 17.11 uri V soboto je bilo z varovali še vse v najlepšem redu.
Sploh pa od Špičke do vrha ni prav velike potrebe po varovalih (kakšen samovarovalni komplet po mojem mnenju ni potreben), a na nekaj izpostavljenih delih je jeklenica tako, da pride lahko pride čez prav vsak.
Je pa dobro imeti čelado saj se proži kar precej kamenja, če je več ljudi. V soboto je na grebenu kar močno vleklo tako, da boš imel verjetno jutri več užitkov.
Za spust od zavetišča pa je boljše izbrati pot v Zadnjo Trento saj se na Vršič precej vleče. Tako sem tudi naredil in malo čez štiri ujel avtobus pri izviru Soče, da me je zapeljal do avta.
Koliko casa si potreboval za vzpon in koliko za spust v dolino? |
|
Otto: torek, 22. avgust 2006, ob 7.43 uri Mogoče malo prepozno. Za vzpon mimo Špičke z Vršica 4 h, spust do Špičke 1 h in še 2 h do izvira Soče. To je takšna uživaška hoja brez pretiravanja z vmesnim razgledovanjem, fotografiranjem... |
|
Otto: četrtek, 24. avgust 2006, ob 9.05 uri Včasih je še bolje tako. Imaš več časa za ogledovanje okolice mimo katere bi drugače kar zdivjal, pa še cilj ti ostane za naslednjič. |
|
iztokk: četrtek, 24. avgust 2006, ob 9.43 uri Včasih je še bolje tako. Imaš več časa za ogledovanje okolice mimo katere bi drugače kar zdivjal, pa še cilj ti ostane za naslednjič.
Naslednjic bom poizkusal ujeti lepo vreme |
|
branc: ponedeljek, 28. avgust 2006, ob 7.27 uri Na spletni strani PZS nejasno piše da naj bi zavetišče bilo odprto od julija dalje.... A kdo kaj ve o tem? hvala. |
|
iztokk: ponedeljek, 28. avgust 2006, ob 7.33 uri Na spletni strani PZS nejasno piše da naj bi zavetišče bilo odprto od julija dalje.... A kdo kaj ve o tem? hvala.
Zavetisce je odprto in naj bi bilo odprto do konca septembra. |
|
branc: ponedeljek, 28. avgust 2006, ob 10.32 uri hvala za hiter odgovor |
|
monti: nedelja, 3. september 2006, ob 10.48 uri 02.09. iz Vršiča do Zavetišča pod Špičkom in nato na vrh Jalovca. Sestop po poti pristopa. Vreme kot bi si ga vsak želel. Sonce, sonce in prečudoviti razgledi - vse do Grossglocknerja. Pot je izredno lepa, zavarovana kjer je potrebo, zelo raznolika in razgledna. :lol:
Zavetišče je odprto in oskrbnica je povedala, da bo tako do konca septembra, če bo vreme lepo. Zimsko sobo prenavljajo in verjetno še letos ne bo gotova-zato bo to zimo zavetišče brez zimske sobe.
Vsa pohvala zelo prijaznim oskrbnicam. |
|
Scooby: ponedeljek, 4. september 2006, ob 9.32 uri 2.-3.9.
1. DAN: Vršič - Zavetišče pod Špičkom (2h30)
2. DAN: Zavetišče pod Špičkom - Jalovec (1h25) - Jalovška Škrbina (1h15) - po lovski poti proti Mali Mojstrovki - spust na Vršič (3h45)
UDELEŽENCI: Matej, Luka, Miha
Moj prvotni optimistični načrt obisk Planike in skok na Triglav ter Rjavino smo kaj hitro opustili, ko sem po telefonu dobil kratek in jedernat odgovor: "Vse zasedeno!" Tako smo se potem poslužili rezervnega načrta, osvojitev Jalovca. Klic na Zavetišče pod Špičkom. Odgovor: "Èe se boste stisnili, bo šlo!" OK. Doma ne bomo. Gremo. Kar bo pa bo. Štart ob 13:45 iz Domžal proti Vršiču. Na cesti malo gužve tako da prispemo na Vršič ob 15:45 in ob 16:00 zakorakamo po markirani poti proti zavetišču. Ob 18:30 prispemo do zavetišča, kjer nas je pričakalo že kakšnih 30 ljudi, med večerjo pa jih je prišlo še kakšnih 15. Pred spanjem še preuredimo jedilnico v spalnico. Kasneje se je izkazalo, da je bilo spanje spodaj veliko bolj prijetno, saj so imeli nekateri v zgornjem nadstropju pravo malo šolo podiranja dreves. :lol: Vstanemo ob 5:30. Spijemo čaj in pojemo zelo dober štrudel (pohvala oskrbnicam), zbrskamo na kup vse naše stvari in ob 6:30 prvi odrinemo proti vrhu. Ob 7:55 stopimo na vrh. Nekaj malega pojemo in popijemo, poslikamo vse naokoli in se kmalu odpravimo nazaj proti Jalovški škrbini. Ob 10:00 prispemo do odcepa lovske poti proti Mali Mojstrovki. Sam odcep smo spregledali vendar je pot malo naprej pod steno Miz dobro vidna in označena z rumenimi črtami.(tudi z vrha Jalovca je pot po pobočjih dobro vidna). Ko smo prišli mimo Miz, smo pot, verjetno zaradi prevelike zagnanosti, izgubili, tako da smo do pod Travnika sami iskali prehode. Na rumene črte in velikega možica smo potem zopet naleteli po pristopu na južni greben, ki poteka s Travnika. Tam se skozi škrbino pot spusti na drugo stran in se dobro označena nadaljuje proti Mali Mojstrovki. Od tu naprej nismo imeli več problemov z sledenjem poti. Na markirani poti nas pričaka truma planincev vseh vrst, ki so se podili na in z vrha Male Mojstrovke in seveda vsem znane trume turistov na Vršiču. Sledi kopanje v "Kredi" (jama napolnjena z vodo kjer so včasih kopali kredo) v dolini Radovne in zaslužena pica na poti nazaj proti Domžalam.
Že prvi dan med hojo proti zavetišču je padla ideja, da bi prečili greben od Jalovške škrbine pa do Male Mojstovke, vendar smo to zaradi nepoznavanja terena in prehodnosti opustili. Mogoče kdo ve, kako je s prehodnostjo in težavnostjo tega grebena?
Še nekaj slik na ogled: [url]http://scooby.moj-album.com/album/4771435/[/url]
Lep pozdrav |
|
Gregor: ponedeljek, 4. september 2006, ob 12.45 uri Na začetku (pri Jalovški škrbini) je greben precej strm in neprehoden, od Travnika dalje pa je neproblematičen sprehod. Edini malo težji del je potem še sestop iz Velike proti Mali Mojstrovki. |
|
Filip: ponedeljek, 4. september 2006, ob 13.15 uri Edini malo težji del je potem še sestop iz Velike proti Mali Mojstrovki.
To misliš verjetno, če bi hotel z Velike na Malo čimbolj direktno, po grebenu. Pa saj lahko greš po nadelani poti.
Sam sem dvakrat hodil tam zgoraj v obratni smeri, kako daleč sem dejansko prišel, pa sploh ne vem točno. Nisem imel najbolj natančnih zemljevidov, tako da nisem vedel, ali sem že na Travniku, ali sem morda že naprej. Hoja tam povrh je neproblematična, malo gor, malo dol, tam nekje verjetno naprej od Travnika je zravnan okrogel prostor z oznako H za pristajanje helikopterja, do tam sem prišel. Izgleda sicer kot da bi lahko prišel do Jalovca, ampak tam na koncu je škrbina, kjer bi verjetno lahko samo abzajlal(?). Tako daleč sem šel, kolikor sem si še upal priti nazaj po neznani poti v istem dnevu.
Na povratku proti Vršiču sem se spustil niže, na tisto nejasno stezo, ki ima slabo vidne rumene oznake. Menda je bila to nekakšna geološka učna pot, sem enkrat nekje slišal ali bral. |
|
Janja: ponedeljek, 4. september 2006, ob 13.50 uri Živjo,
Ali je kdo v zadnjem času hodil na Jalovec s Tamarja? Kakšne so razmere na poti? Najlepša hvala.
Da bi le vreme še ta vikend zdržalo... |
|
Gregor: ponedeljek, 4. september 2006, ob 14.07 uri tam nekje verjetno naprej od Travnika je zravnan okrogel prostor z oznako H za pristajanje helikopterja, do tam sem prišel.
Pristajališče za helikopter se nahaja približno na mestu, kjer pride gor Travniška grapa. Èe bi hotel priti na vrh Travnika, bi se moral sprehodit še kakšnih 300 m dlje. |
|
Domen: sreda, 6. september 2006, ob 0.56 uri Greben od Male Mojstrovke do Šit (vrh, vzhodno nad Jalovško škrbino) je prehoden brez večjih posebnosti. Težave morda segajo maksimalno do I-II. Orientacijska zanka pa nas čaka že zelo proti koncu, pred škrbinico pred Šitami, kjer po grebenu brez spusta po vrvi ne gre, čudovit naraven prehod pa nam ponuja polička na severni strani, ki pripelje naravnost na škrbino. Kdor za to poličko ne ve, jo praviloma tudi zgreši, saj jo v smeri Mojstrovke - Šite ni čisto lahko najti oz. na "prvi občutek" ne zbuja nekih večjih obetov. Greben se običajno preči proti Šitam, s sestopom po stmem južnem pobočju Šit na te rumene markacije, lahko pa se seveda izvede tudi v obratni smeri, ki je morda celo lažja. Sestop s Šit je namreč zagotovo precej težji od sestopa z M. Mojstrovke, poleg tega pa zgoraj omenjene poličke v obratni smeri skoraj ne moremo zgrešiti, saj privede točno na škrbino. Greben z Jalovške škrbine direktno na Šite pa je dostopen samo alpinistom! |
|
Marijana & Marko: sreda, 6. september 2006, ob 9.18 uri Greben od Mojstrovk do Šit:
Opis:
http://www2.arnes.si/~mcuder/vrh/site.html
Ture:
http://193.2.82.212/mm/cgi/search.pl?text=%9Aite+travnik |
|
Scooby: sreda, 6. september 2006, ob 10.14 uri Ufff hvala za vse te opise. Bomo sigurno ta greben se obdelali.
Sola za drugic, da se je treba na turo malo bolje pripravit! :oops: |
|
jalokin76: sreda, 6. september 2006, ob 21.04 uri Za mene je najbolj nevaren del poti (sestop) takoj z vrha na Kotovo sedlo - ni jeklenic ali klinov, na ploščah pa je pesek; kasneje je pot zavarovana in ni problemov. Pa tudi sestop čez Goličico ni od muh - mislim, da nikaj prida klinov in jeklenic.
[color=darkblue:4b58398101][/color:4b58398101]Ker bi rad Mangart in Jalovec obiskal v enem dnevu me prav posebno zanimajo razmere od Kotovega sedla na Mangart. Jaz mislim da od opreme je čelada obvezna... za sestop so dereze in cepin nujno potrebna?
hvala za odgovr :) |
|
jjanez: sobota, 30. september 2006, ob 20.10 uri Danes sem naredil krožno pot: Tamar, Kotovo sedlo, Jalovec, sestop po grebenu in južni strani, nad Ozebnikom, po steni Goličice, Jalovška škrbina, Mali kot, Tamar. Do vrha Jalovca vse OK, potem pa imam pripombe glede markacij: so obledele, malo jih je in v takem vremenu, kot je bilo danes (megla na 2000 - 2300 m) slabo vidne.
Pogešal sem tudi preglednejše oznake na razpotjih. Ko prideš do Loškega žleba, je napisano: "Pot na Špiček", manjka oznaka "Tamar (Jalovška škrbina)". Enako je na koncu plezalnega dela Goličice. Piše: "Vršič", ne piše pa tudi "Tamar". Treba se povzpeti po tej poti proti Škrbini in šele potem naletiš na oznako (tablo) "Tamar". Vpraša bi še nekaj: kam pelje pot, ki je označena s "Trenta", kaže pa navzdol - je na skali sredi melišča malo preden zaviješ levo proti steni Golčice. Ta odcep ni na karti.
Vso pot in odcepe sem si vtisnil v spomin, pisanje pa ne razumeti kot kritiko, temveč kot eden od predlogov.
Moram pa reči, da je ta krožna pot zelo lepa in mislim, da se je je pametno lotiti v tej smeri. |
|
DBB: ponedeljek, 9. oktober 2006, ob 17.55 uri Ta pot pripelje v Zadnjo Trento mimo lovske koče ,nato se priključi transverzali,ki pelje na Zavetišče pod Špičko. V starejših zemljevidih je ta pot vrisana.Je slabo markirana ,na pomembnih križiščih so sicer table,ki imajo enak "problem " kot si ga že napisal,sicer pa je tudi transverzala iz Zadnje Trente do zavetišča pod Špičko zelo slabo markirna (no,vsaj do lani je bila).
Lp,
Darja |
|
igorz: nedelja, 17. junij 2007, ob 17.28 uri Bilo je tako lepo jutro po dolgem času, da je bilo treba v gore. Na tak dan je seveda treba na kakšno lepo goro in Jalovec je kot nalašč primeren za tak dan. Pričnem v Zadnji Trenti, pa mimo lovske koče in naravnost gor na Mali kot, pod steno Goločice si na glavo poveznem čelado, pa hajd v steno, ko se ravno prav ogrejem je že konec, malo po kopnem nekaj po snegu na sedelce nad Jezerci, še prej malo pokukam v ozebnik. Z Jezerc ponovno prečim manjše snežišče, potem pa v kopnem vse do vrha. za prečenje snežišč je cepin zelo priporočljiv. Okoliške gore imajo večinoma megleno kapo, Jalovec pa je še brez. Od avta do vrha 2.55 ure. Po krajšem postanku sestopim na Jezerca in naprej po zavarovani poti čez Veliki Ozebnik proti dolini. Zavetišče pod Špičkom je še zaprto, zato grem kar mimo. |
|