Feratemarkog: torek, 10. julij 2007, ob 23.34 uri; ogledov: 0 Pravkar sem si kupil samovarovalni komplet in se podal v gore po ferati. Obiskal sem Mojstrovko po Hanzovi poti. Že prej sem veliko hodil v gore, vendar le po običajnih poteh. Naslednji teden grem v Bovec in bi rad obiskal kakšno dobro ferato. Vendar nočem, da je preveč zahtevna. A mi lahko kdo da kakšen dober predlog kam bi šel?
Hvala za odgovor! |
Odgovori | | |
|
markog: torek, 10. julij 2007, ob 23.34 uri Pravkar sem si kupil samovarovalni komplet in se podal v gore po ferati. Obiskal sem Mojstrovko po Hanzovi poti. Že prej sem veliko hodil v gore, vendar le po običajnih poteh. Naslednji teden grem v Bovec in bi rad obiskal kakšno dobro ferato. Vendar nočem, da je preveč zahtevna. A mi lahko kdo da kakšen dober predlog kam bi šel?
Hvala za odgovor! |
|
Teja: sreda, 11. julij 2007, ob 8.03 uri Pot Silva Korena na Krn. Ravno prav zahtevna (torej ne preveč) pa zelo lepa ... Èe si že v tistem koncu, Krna skoraj ne smeš spustiti ... |
|
CarpeDiem: sreda, 11. julij 2007, ob 8.47 uri Od Bovca nimaš daleč tudi do Mangrtskega sedla in od tam na Via Italiano, glede katere so mnenja glede zahtevnosti precej deljena, ampak ni spet taka reč, sploh če si primerno opremljen! :!: |
|
Rožle: sreda, 11. julij 2007, ob 8.56 uri Ena "ferata" gre tudi od trdnjave Kluže proti trdnjavi Fort Hermann, ampak bila je zgrajena še v časih, ko samovarovalnih kompletov niso poznali.
Toplo odsvetujem, kadar je spodaj veliko turistov, da nebi kdo od njih kaj na glavo fasal :!: |
|
marfi: sreda, 11. julij 2007, ob 9.04 uri Nekaj železja je tudi na vstopu poti Loška Koritnica - Èez Brežič, kaj več pa se na tistem koncu ne da najti.
No, Zadnjica je ravno tako "blizu", kot Drežnica. Tam se kar ponujajo poti čez Plemenice, po Kanjavčevih policah itd. in Italija tudi ni tako daleč, kot se zdi. |
|
Teja: sreda, 11. julij 2007, ob 9.22 uri Vprašanje - je na Kanjavčevih policah dovolj jeklenic, da pride v poštev samovarovanje? Mislim, da sem nekje prebrala, da je ta pot bolj slabo zavarovana ... :?: Nisem še bila tam, pa bi bil že čas ... |
|
marfi: sreda, 11. julij 2007, ob 9.29 uri Ni dovolj, ampak je to vse, kar lahko na bovškem spraskaš. |
|
mosovnik: sreda, 11. julij 2007, ob 9.31 uri |
|
marfi: sreda, 11. julij 2007, ob 9.35 uri Aja, pozabil, pot čez Komar(ja) se mi pri vzponu do polic zdi samoumevna, zato sem Kanjavčeve police sploh omenil. |
|
igorz: sreda, 11. julij 2007, ob 19.24 uri Ne vem zakaj poimenovanje ferata, ko pa imamo lepo slovensko ime zavarovana plezalna pot.
Je pa tako, da je teh varoval na naših poteh mogoče samo 1/3, vse ostalo je steza. Zavarovana so večinoma le najtežja mesta. |
|
penzionist: sreda, 11. julij 2007, ob 19.43 uri Ni dovolj, ampak je to vse, kar lahko na bovškem spraskaš.
No, ene par kil kovine je podtaknjene tudi na začetku poti iz sedla Kanja proti Bavškemu Grintavcu, je pa res, da tista pot ni ravno ocenjena kot "sprehod"
[url=http://boris.slo-alp.com/plugins/mg2/mg2.php?id=376][img:e7ac6334ce]http://boris.slo-alp.com/plugins/mg2/pictures/07_06_bgrintavc_52.jpg[/img:e7ac6334ce][/url]
Po mojem je tujka "ferata" pač ime za določene tipe poti, medtem ko je "zavarovana plezalna pot" lahko brati bolj kot opis tipa poti. Seveda se strinjam s težnjo po čimlepši/večji rabi slovenščine, ampak nekatere tujke se pač neizpodbitno oprimejo. Zaenkrat naprimer še nikoli nisem slišal plezalca, ki bi povedal, da je "zataknil prijatelja" ali pa "metulja", več ali manj vsi pa uporabljajo "frende". Pa čeprav je uradno "metulj" čist lep in kratek prevod - vsaj napram "zavarovani planinski poti" 8) |
|
Tomaž: sreda, 11. julij 2007, ob 23.45 uri Pot Silva Korena na Krn. Ravno prav zahtevna (torej ne preveč) pa zelo lepa ... Èe si že v tistem koncu, Krna skoraj ne smeš spustiti ...
Odličen predlog! :D |
|
ronimir: četrtek, 12. julij 2007, ob 6.12 uri Zadnjic sem pri ferati norina opazoval starejsega gospoda, mislim da je bil iz italije. Imel je popolnoma nov varovalni komplet in je bil "storast", zato mislim da je bolje da se za zacetek naucite uporabljati samo varovalni komplet. Npr zataknil je svoj garabin za klin se hotel dvigniti in ga je pas potegnil nazaj, zatikal se je za razne ovire, pri tem je klek in uporabljal razlicne izraze,..., jaz sem ga potem obplezal po skali tako da ne vem kaj se je zgodilo z njim... :idea: :!:
Jaz ga sicer ne uporabljam, ampak to je pac druga zgodba...
Drugace pa mislim dfa imate na voljo vec kot dovolj ferat za zacetek: amali sentiero leva, pipan, amalia, norina, via del vita, na koritniski mangrt, kokrtka jzerska kocna, cjajnik ce hocte, alta vial, nordest, kaninski dve iz nad ledenika zlasti mislim da je via cenga al pa via julija dobra za zacetnike,..., rosojanska pa se in se in se
dr R |
|
Filip: četrtek, 12. julij 2007, ob 7.58 uri Ferata je uveljavljen izraz, točno definira zadevo, pa še kratek je. Končno so tujke tudi avto in televizor, pa še in še. |
|