torek, 14. maj 2024
PRIJAVI SE
E-naslov
Geslo
zapomni si me [shrani piškotek]
REGISTRACIJA PRIJAVA
Pozabljeno geslo 

Planinske koče – rezervacije
 Prijava na E-novice  English language
POIŠČI

FORUM PZS (zapisi iz stare spletne strani)

Vernar SZ stena

brane: nedelja, 9. september 2007, ob 21.55 uri; ogledov: 1
Z Jurijem, prijateljem alpinistom sva izpeljala tole divjo, takorekoč skoraj nikoli obiskano smer na Vernar.Dokaz temu je bil, da v smeri nisva našla prav nobenih sledi človeka, za smer pa sva slučajno odkrila opis Marjane & Marko ( hvala lepa za super idejo ). :lol: Torej zastavila kar zgodaj, kar se je pozneje izkazalo za pravilno v Krmi in krenila po markirani poti proti Vodnikovi koči.Na Malem polju se usmeriva na brezpotje v vidno nakazano škrbino med Èinkelmanom in Vernarjem . Le ta je dosegljiva v strmem vzponu po skrotju, ruševju pa se da prav lahko izogniti. Na drugi strani škrbine se spustiva proti Velski strani cca do polovice spusta proti dnu in na levi strani nato najdeva po opisu vstop.Do tam je potrebno splezati dva manjša skoka, da se ravno ogrejeva. Takoj po vstopu sledi zelo izpostavljena prečka v desno, se varujeva brezpogojno, nato pa po lepem stojišču nadaljevanje rahlo v desno navzgor v zelo izpostavljeno skrotasto strmino kjer seveda brez vrvi ne gre, saj je zadeva zelo resna in izpostavljena. :!: Nato malo olajšanja po nepopustljivi skalnati strmini, sicer lažje a nič manj resno. Nato še zadnji težji del preko kratkega izpostavljenega skoka prehod v strme trave. Prav lepi stopi v travah nato do roba stene oziroma grebena. 8) Od tam izgleda v desno do vrha kar grdo in težko, a se na srečo izkaže za lažje kot je videti.Po strmih izpostavljenih skalah pomik po poličkah v desno do krajšega stolpa, ki ga zlezeva v lepem lažjem kaminu. Iz njega navzdol ter nato po levi strani vršnega grebena po nevarnih rolerjih pomik vedno bolj levo v zadnji žleb kot ga lepo opisujeta M&M ter končno desno naravnost na vrh. Kratek oddih, stisk rok in po malici navzdol po klasiki po razu do Boh. vratc ter nato v Krmo. SZ stena, upam da sem jo pravilno ocenil ( M&M jo imenujeta alternativni pristop ) je vsaj za mene šodrovca, ki imam na srečo prijatelja alpinista pravi alpinistični vzpon, ocena, ki se jih sicer kot sem že poudaril izogibam pa je po oceni M&M II do III povsem pravilna če ne celo malo skromna, zato res vsem, ki se jo boste lotili toplo priporočam varovanje. Sicer pa vseskozi lepi razgledi na znano okolico iz povsem novega zornega kota. Mega.

Odgovori

brane: nedelja, 9. september 2007, ob 21.55 uri
Z Jurijem, prijateljem alpinistom sva izpeljala tole divjo, takorekoč skoraj nikoli obiskano smer na Vernar.Dokaz temu je bil, da v smeri nisva našla prav nobenih sledi človeka, za smer pa sva slučajno odkrila opis Marjane & Marko ( hvala lepa za super idejo ). :lol: Torej zastavila kar zgodaj, kar se je pozneje izkazalo za pravilno v Krmi in krenila po markirani poti proti Vodnikovi koči.Na Malem polju se usmeriva na brezpotje v vidno nakazano škrbino med Èinkelmanom in Vernarjem . Le ta je dosegljiva v strmem vzponu po skrotju, ruševju pa se da prav lahko izogniti. Na drugi strani škrbine se spustiva proti Velski strani cca do polovice spusta proti dnu in na levi strani nato najdeva po opisu vstop.Do tam je potrebno splezati dva manjša skoka, da se ravno ogrejeva. Takoj po vstopu sledi zelo izpostavljena prečka v desno, se varujeva brezpogojno, nato pa po lepem stojišču nadaljevanje rahlo v desno navzgor v zelo izpostavljeno skrotasto strmino kjer seveda brez vrvi ne gre, saj je zadeva zelo resna in izpostavljena. :!: Nato malo olajšanja po nepopustljivi skalnati strmini, sicer lažje a nič manj resno. Nato še zadnji težji del preko kratkega izpostavljenega skoka prehod v strme trave. Prav lepi stopi v travah nato do roba stene oziroma grebena. 8) Od tam izgleda v desno do vrha kar grdo in težko, a se na srečo izkaže za lažje kot je videti.Po strmih izpostavljenih skalah pomik po poličkah v desno do krajšega stolpa, ki ga zlezeva v lepem lažjem kaminu. Iz njega navzdol ter nato po levi strani vršnega grebena po nevarnih rolerjih pomik vedno bolj levo v zadnji žleb kot ga lepo opisujeta M&M ter končno desno naravnost na vrh. Kratek oddih, stisk rok in po malici navzdol po klasiki po razu do Boh. vratc ter nato v Krmo. SZ stena, upam da sem jo pravilno ocenil ( M&M jo imenujeta alternativni pristop ) je vsaj za mene šodrovca, ki imam na srečo prijatelja alpinista pravi alpinistični vzpon, ocena, ki se jih sicer kot sem že poudaril izogibam pa je po oceni M&M II do III povsem pravilna če ne celo malo skromna, zato res vsem, ki se jo boste lotili toplo priporočam varovanje. Sicer pa vseskozi lepi razgledi na znano okolico iz povsem novega zornega kota. Mega.
spleza: ponedeljek, 10. september 2007, ob 10.06 uri
Brane, hudo (beri lepo) resno si očitno sklenil dati slovo kopni sezoni (čeprav sem seveda prepričan, da še zdaleč ne - prihaja pač nje najbarvitejši čas :P ), a dosedanja pika na i, praviš ... 8) Prepričan sem, da jih bo še veliko. Èestitke!
© PLANINSKA ZVEZA SLOVENIJE, 2024

Iskanje v forumu


Išči v temi

Izprazni Iskanje
 
Prikaži vse zapise
Teme v forumu
Stanje v gorah
Dejavnosti
Splošno
Spletna stran PZS
 
Planinska zveza Slovenije
Ob železnici 30a, p. p. 214
SI-1001 Ljubljana

+ 386 (0)1 43 45 680
info@pzs.si
Aktualno
Novice
Dogodki, aktivnosti
Zadnje v forumu
Zadnji komentarji
Članarina
Spletna včlanitev
Prednosti članstva
Vrste članstva in cenik
Prijava nezgode
Planinstvo
Planinske koče
Planinske poti
Komisije in odbori
Planinska društva
Planinska kultura
Planinski vestnik
Slovenski planinski muzej
Planinska založba
Življenje pod Triglavom
Podpiram planinstvo
Dohodnina
SMS donacije
Sklad Okrešelj
Naši partnerji
O PZS
Osebna izkaznica
Kontakti / kje smo
Vodstvo
Strokovna služba
Prijava | Registracija | Piškotki (cookies) Splošni pogoji delovanja O avtorjih