S strani Planinske zveze Slovenije se je konference udeležil generalni sekretar PZS
Matej Planko.
Uvodoma so dvodnevno konferenco odprli člani olimpijskih komitejev Slovenije, Hrvaške in Srbije.
Jožko Križan, direktor podjetja Olimp, je predstavil slovenske priprave na olimpijske igre prihodnje leto v Londonu. Skupaj z
Rankom Ćetkovićem iz hrvaškega in
Dejanom Kozlino iz srbskega olimpijskega komiteja so predstavili pomembnost regijskega povezovanja, izmenjavanja izkušenj, ki sta po njihovem ključ do uspeha v olimpijskem marketingu in udejstvovanju v Mednarodnem olimpijskem komiteju.
"OKS za olimpijske igre 2012 v Londonu na področju marketinga pripravlja večplasten nastop. Na eni strani aktivacija sponzorstev pred, med in po OI, na drugi strani pa za sodelovanje z uradom vlade za komuniciranje, s katerim bomo skupaj pripravili tokrat največji projekt slovenske hiše do zdaj, kjer se bo celovito predstavila država. Na podlagi športa se bodo predstavili kultura, turizem, gospodarstvo, diplomacija, sodelovali bomo tudi z ministrstvom za zunanje zadeve in slovenskim veleposlaništvom v Londonu," je dejal
Križan in dodal:
"V ospredju bo seveda 'team Slovenija', zaradi katerega sploh gremo v London. Tam pričakujemo nove korake naprej, predvsem pri pojavnosti, kjer bomo nadgradili podobo naših športnikov." Eden najbolj prepoznavnih evropskih košarkarjev zadnjih 20 let
Vlade Divac se je iz Beograda javil z video pogovorom, svoj pogled na razlike med ameriškim in evropskim dojemanjem športa ter ustroj lige NBA pa je predstavil še slovenski nosilec šampionskega prstana
Radoslav Nesterović. O tem, kako na športni marketing gledajo športniki, je spregovorila nekdanja smučarska šampionka
Petra Majdič, ki je imela zanimivo predstavitev z naslovom Moja pot. Svoje znanje sta z obiskovalci konference delila
Mitja Petrovič, direktor in partner Skupine Publicis, in
Toby Hester, vodja sponzorskih projektov pri Castrolu, ki je predstavil projekt sponzorstva nogometnega mundiala.
Posebni gost SPORTA je bil
Didac Lee. Član uprave Barcelone za nove tehnologije, je v pogovoru pojasnil, kako evropski klubski prvak v nogometu upravlja z več deset milijoni navijačev na družabnih omrežjih. S seboj je za dobrodelno dražbo prinesel dres Barce, ki ga je podpisal najboljši nogometaš sveta
Lionel Messi. Izklicna cena je bila 1000 evrov. Celoten izkupiček dražbe bo namenjen
Urbanu Babiču iz Male vasi v Dobrepolju za pomoč pri nakupu elektronskih protez.
Alpska smučarka
Tina Maze in boksarski šampion
Dejan Zavec sta osvojila naslova najboljših športnikov leta kot blagovni znamki po merilih in anketi Mediane. Med ekipami so še tretjič zapored nagrado na slovesni večerji odnesli odbojkarji moštva ACH Volley.
vir:
Olimpijski komite Slovenije