sobota, 25. maj 2024
PRIJAVI SE
E-naslov
Geslo
zapomni si me [shrani piškotek]
REGISTRACIJA PRIJAVA
Pozabljeno geslo 

Planinske koče – rezervacije
 Prijava na E-novice  English language
POIŠČI

FORUM PZS (zapisi iz stare spletne strani)

Viš, Gola Nordest

hari: ponedeljek, 8. avgust 2005, ob 22.01 uri; ogledov: 0
05.08.2005 Iz Zajzere (616) in mimo koče Pellarini v Gola Nordest. Kljub slabim označbam se jo da najti. Od Pellarini-ja v smeri Nabojsove škrbine in nato na kamnu komaj vidno piše, Gola NE, in ne na »skali« kakor je v vodniku zapisano. Jaz sem si predstavljal napis na steni ali pa na kakšnem balvanu pa sem se potem s temi rečmi sprijaznil, saj so oznake res skromne. Za vstopno snežišče cepin po pravilih da, midva sva jih imela na nahrbtnikih in jih vlačila po celem svetu brez potrebe. Varovala so kjer pač so, tam kjer jih rabiš jih itak ni. Skala, ki jo je potrebno preplezati je v mokrem svetu in nekoliko previsna tako, da se je potrebno kar precej potruditi, da jo zlezeš. Jeklenica in vrv prosto visita in se tudi lahko porabita. Sicer pa takoj, ko sva midva prišla čez in stopila deset metrov višje, sta naju pričakala dva italijančka in naju opozorila, da ne bova prožila kamenja, ker bosta sedaj onadva dve uri nameščala nova varovala na tem mestu. Ja, super, zakaj se pa nista prej vstala, pa bi to bilo že narejeno. Torej, vsi od sobote naprej po novo opremljeni poti. Slikice v dokaz. Vse proti izstopu iz Gole, sta še navrtala mali milijon klinov in rinčk za abzajl. Večinoma brez potrebe. Sestopila sva čez Krniško škrbino do bivaka Gorizia in tam še obdelala eno špico, ki ji ne poznam imena. Prespala v bivaku z dvema Italijanoma in tristo polhi, Miha je ponoči znorel… Naslednje jutro pa ponovno na Corsi in čez škrbino prednje špranje mimo bivaka Mazzeni nazaj v Zajzero. Prečila strugo in po široki gozdni cesti do izhodišča. Vode na poti Gola Nord-est ni, jo je pa v izobilju od Mazzeni-ja naprej. Fotografije pa [url=http://www.pd-sloga.com/galerija/Vi%B9] tukaj.[/url]

Odgovori

hari: ponedeljek, 8. avgust 2005, ob 22.01 uri
05.08.2005 Iz Zajzere (616) in mimo koče Pellarini v Gola Nordest. Kljub slabim označbam se jo da najti. Od Pellarini-ja v smeri Nabojsove škrbine in nato na kamnu komaj vidno piše, Gola NE, in ne na »skali« kakor je v vodniku zapisano. Jaz sem si predstavljal napis na steni ali pa na kakšnem balvanu pa sem se potem s temi rečmi sprijaznil, saj so oznake res skromne. Za vstopno snežišče cepin po pravilih da, midva sva jih imela na nahrbtnikih in jih vlačila po celem svetu brez potrebe. Varovala so kjer pač so, tam kjer jih rabiš jih itak ni. Skala, ki jo je potrebno preplezati je v mokrem svetu in nekoliko previsna tako, da se je potrebno kar precej potruditi, da jo zlezeš. Jeklenica in vrv prosto visita in se tudi lahko porabita. Sicer pa takoj, ko sva midva prišla čez in stopila deset metrov višje, sta naju pričakala dva italijančka in naju opozorila, da ne bova prožila kamenja, ker bosta sedaj onadva dve uri nameščala nova varovala na tem mestu. Ja, super, zakaj se pa nista prej vstala, pa bi to bilo že narejeno. Torej, vsi od sobote naprej po novo opremljeni poti. Slikice v dokaz. Vse proti izstopu iz Gole, sta še navrtala mali milijon klinov in rinčk za abzajl. Večinoma brez potrebe. Sestopila sva čez Krniško škrbino do bivaka Gorizia in tam še obdelala eno špico, ki ji ne poznam imena. Prespala v bivaku z dvema Italijanoma in tristo polhi, Miha je ponoči znorel… Naslednje jutro pa ponovno na Corsi in čez škrbino prednje špranje mimo bivaka Mazzeni nazaj v Zajzero. Prečila strugo in po široki gozdni cesti do izhodišča. Vode na poti Gola Nord-est ni, jo je pa v izobilju od Mazzeni-ja naprej. Fotografije pa [url=http://www.pd-sloga.com/galerija/Vi%B9] tukaj.[/url]
peter2: torek, 9. avgust 2005, ob 21.04 uri
Super opis (in slike) hari. Sej sem vedu, da to ni za mene... žena se pa sploh strinja.. Zanima me pa, kakšna je normalna pot na Viš (od koče Corsi) po vaših izkušnjah..., mogoče v primerjavi s kakšno našo potjo... :? :?: Prebral sem že vse v vodnikih, zanimajo pa me še praktične izkušnje.. Hvala in lp
hari: torek, 9. avgust 2005, ob 23.12 uri
Po mojih videnjih je pot v začetnem delu od koče sprehajalna in počasi nabira višino. Nekaj ključev privede do prvih skalnih skokov in nato vmes do recimo, pet-šest napeljanih jeklenic. Konec železja. Nekako takole kot, da bi šel po lažji varijanti na Prisojnik. Res pa je, da je precej drobirja na poti, še posebej ga je proti vršnjemu delu in je pri sestopu potrebno biti precej pazljiv glede podrsavanja. Podobno kot, da greš od Kocbekovega doma na Korošici na Ojstrico. Drugače pa ravno nekih primerjav ne želim delati, ker si pol lahko misliš, da je vse do detajlov isto. Zadnja fotografija na galeriji z naslovom Viš (Jof Fuart) z juga, je slikana od koče Corsi in pot gre po skrajnem desnem robu fotografije in v vršnjem delu grebena. Spodnji del se pa ne vidi, ker gre bolj desno. Sicer pa če te morda še zanima bolj podroben opis dogajanja v Gola Nordest in se ti ljubi brati moje dolgovezne pisarije, poglej jutri na: http://www.pd-sloga.com/vis.htm
peter2: četrtek, 11. avgust 2005, ob 17.47 uri
Hvala za natančen opis. Tudi "dolgovezne pisarije" :) je bilo zanimivo prebrat. Upam, da bom kmalu šel gor (po normalni poti).. samo vreme je letos bolj kislo :?
hari: petek, 12. avgust 2005, ob 17.33 uri
Eto, peter2! Poskrbljeno za fotografsko dokumentiranje poti od koče Corsi do vrha Viša na meter natančno. Začne se pri voluharjevem foto poročilu na strani [url=http://www.pikakom.com/Zadnja_tura/page_33.htm]33[/url], nadaljuje na [url=http://www.pikakom.com/Zadnja_tura/page_34.htm]34[/url] in [url=http://www.pikakom.com/Zadnja_tura/page_35.htm]35[/url] ter konča na strani [url=http://www.pikakom.com/Zadnja_tura/page_36.htm]36[/url].
peter2: petek, 12. avgust 2005, ob 19. uri
tebe se pa splača vprašat.. si tko podrobne slike zrihtal, da mi še gor ne bo treba :P
hari: petek, 12. avgust 2005, ob 19.14 uri
peter2 O, le pojdi, slike so eno, lastno doživljanje pa drugo! Ti ne bo nikoli žal. Tisto o kislem vremenu pa se ne strinjam povsem s tabo. Jaz sem imel letos samo lepe dneve na turah. :P
peter2: petek, 12. avgust 2005, ob 19.23 uri
"da mi še gor ne bo treba .." je bila seveda šala... sedaj, ko sem videl slike, me še bolj mika :D Vreme bo pa že....
bbrane: petek, 12. avgust 2005, ob 19.26 uri
HARI. Ali je potrebno alpinisticno znanje za osvojitev Visa ali pa se da priti samo z samovarovalnim kmpletom.Ali obstaja se kaksna druga pot-Slike so zelo lepe kar vabijo v hribe. BBRANE
hari: petek, 12. avgust 2005, ob 20.27 uri
bbrane. Za Viš ne potrebuješ Alp. znanja. Èe greš od koče Corsi sploh ne. Je sicer zahtevna označena pot in na poti je nekaj jeklenic pa konec. Tudi samovarovanja po mojem res ne rabiš. Razen, če sam misliš, da moraš imeti samovarovanje ko vidiš zajlo. Glede Gola Nordest pa je na določenih mestih dobro imeti samovarovanje tako, da se ti slučajno kaj ne obrne. Pa ne zato, ker bi reč bila tako zelo zahtevna, kar po kategoriji sicer je ampak, ker so bolj pomanjkljivo varovala nastavljena. Predvidevam, da so od zadnjič tole malo popravili. Tisti moker skok preplezati pa po mojem sedaj ne bo več problem, saj so vanj zadnjič navrtali zajle in kline. Mislim, da se jo bo sedaj lahko samo preskočilo. :)
bbrane: petek, 12. avgust 2005, ob 20.36 uri
HARI Najlepsa hvala za to informacijo.Prebral sem vse tvoje prispevke in si ogledal slike in si nisem znal ustvariti prave slike-Ker ne maram spati po bivakih,ali mislis ,da se da Vis opraviti v enem dnevu. BBrane
hari: petek, 12. avgust 2005, ob 21.07 uri
bbrane Se da narediti v 9 do 10 urah. Èe si bolj leteč pa tudi kakšno uro manj. Spiš lahko v Rif. Corsi če je že nuja. Bivake, ki sem jih omenjal niso z juga direktno na poti na Viš ampak malce vstran in jih niti slučajno ne boš videl ali srečal. Razen če greš gor iz Belega potoka, potem boš videl Gorizio. Danes me ni več, grem! :?:
Roman: sreda, 9. avgust 2006, ob 17.25 uri
Pozdrav vsem ! Zanima me če kdo ve kakšno je sedaj stanje poti Gola Nordest na Viš? Je pot res nekoli prenovljena, in je še vedno snega? Hvala vnaprej, in lep dan vsem
peter2: nedelja, 3. september 2006, ob 15.19 uri
Viš smo osvojili včeraj preko vzhodnega dela poti Anita Goitan. Stanje varoval je v redu, precej je novih jeklenic. Na Malih špicah smo zgrešili del poti, ki gre po severni strani in se podali po južni varianti, ki je opisana kot rezerva, če je na severu sneg. Kar zanimiva telovadba po navpičnih kaminih . Na vrh pa potem po klasični poti, ki pripelje s Corsija. Slike pa so [url=http://petersfoto.s5.net/]tukaj[/url]
Irena: ponedeljek, 4. september 2006, ob 12.02 uri
Roman, 2.9. sva bili na VIšu skozi Gola NE in tako sveže info. Midvi sva štartali iz Zajzere proti Pellariniju, nato sva se malo lovili, saj namreč napisa, usmeritve za Gola NE nisva našli :oops: Lani, ko sem hodila tam je bil napis na skali in na leseni tablici....No, če veš kam moraš, pač greš v melišče proti snežišču. To je zelo trdo, popolna zimska oprema zelooo priporočljiva. Vstopa nekje na sredi na levi strani snežišča nisva videli in sva rili do vrha le tega :oops: Bojana z derezami je bila dol hitro, jaz brez pa sem si s cepinom klesala stopinje, trenirala roke in adrenalin. Po podrobnem branju enega lanskega opisa (HARI?), sva se šele usmerili prav. Markacij je malo in so povsem zbledele. Pot sama je pravzaprav glede na težavnost bolj špartansko zavarovana (recimo v primerjavi z Via Italiana ali De la Vita). Midvi sva samovarovanje sicer imeli, uporabili pa sva ga le enkrat, ko se je treba za kaka 2,5m spustiti in je nas kratke malo predaleč . Kar varoval je, so vsa v redu, saj so bila menda obnovljena lani. Ponekod pomagajo celo leseni tramovi. Pot je v takem vremenu, kot smo ga imeli ta vikend, pravi užitek in lepo plezanje v dokaj suhi skali res polno presežnikov. Je pa zagotovo potrebna mirnost in kar nekaj moči v rokah, nekaj odsekov ti noge pomagajo bore malo. Priporočam tudi kake kolesarske rokavičke za jeklenice. Vseskozi je dobro spremljat markacije, saj se sicer človek hitro kam zaleze :!: Midvi sva srečali le dva, ki sta se vračala po Gola NE, vendar pa kamenčki kar frčijo tudi brez ljudi. Sicer pa v grapi ali na poti ni ne snega ne ledu. Najlepše je, ko iz temne in hladne grape dosežeš Božje police. Z njih je le še hoja po sicer precej razdrapanem skrotju do zdržitve z "avtocesto" na Viš. V soboto je bil oblegan, vendar sva bili midvi zaradi "kvačkanja" v dnu, na snežišču, že precej pozni, tako da ni bilo več prave gužve. Ker sva tako ali tako nameravali spati na COrsi-ju, sva si privoščili še ferato [b:7d3409ecab]Anito Goitan[/b:7d3409ecab]. Sama sem jo sicer opravila že nekaj let nazaj, je pa vzorno zavarovana in navdusujoče speljana :!: . Tokrat sem celo našla lep obvoz najtežjega kamina, ki mi je takrat vzel kar nekaj minut :oops: , zdaj pa po severni strani, kjer par krpic mehkega snega ni ogrožalo varnosti. No, Bojana ga seveda morala poskusiti in trdi, da je zaradi vlažne skale celo težji kot tisto kar sva plezali v Goli NE. Kot navdušena brezpotnica se seveda nisem mogla upreti še Gamsji materi in Divji kozi. Sicer nista markirani vendar na prvi težave ne presegajo dobre I, na drugi pa morda slaba II. Zadnje sončne žarke sva lovili nekje na škrbini, kjer se Anita Goitan začne ali konča in se potem spustili na kočo Corsi. Opozarjam morebitne obiskovalce, naj se oborožijo z dobro mero potrpljenja , midvi sva na večerjo čakali več kot 2 uri :!: Je bila sicer nabito polna, vendar organiziranost ni ravno vrlina tamkajšnjega osebja . Skratka Gola NE zahteva dobrega planinca, veščega lažjega plezanja in uporabe varoval, brez vrtoglavice. Malo smisla za orientacijo ne skodi , fizična moč je nujna. Èe gre vse OK in nimaš drugih načrtov, se lahko v istem dnevu vrneš nauza do avta, verjetno najlažje preko Trbiške škrbine.
peter2: ponedeljek, 4. september 2006, ob 14.13 uri
Srečali smo se pa tik pod vrhom, kjer sta prilezle z vajine smeri. S kolegom ste izmenjali par besed, mi smo bili že nižje v sestopu. Èestitam za vzpon in sestop. Zelo korajžna zadeva! Lp Peter
Irena: sreda, 6. september 2006, ob 8.49 uri
Hvala, Peter 2 in toplo priporočam, ko boste naslednjič v tistem koncu. Nič težja kot Anitka, le malo manj zavarovana in scena malo divja. Jap, sva govorili z nekom, ki je moral kar nekaj tednov letošnjega poletja preživet na morju LP I
JANSON: ponedeljek, 11. september 2006, ob 10.32 uri
Trije Èrnomaljci smo se v nedeljo, 10. 9. povzpeli na Viš po severovzhodni debri. Hvala za namig in opise v forumu. Odcep za golo NE se nam je zdel dobro označen ter nismo imeli težav, gre levo pri zadnjem velikem macesnu in večjem balvanu na desni. Do snega je več "pack" in možicev. Sneg je zelo, zelo trd, brez cerez in cepina je prehod nevaren. Snega v spodnjem delu ni več, tako, da smo prečili po grušču na levo stran in po kopnem ob steni poplezali do vstopa. Težave pa so imeli Itelijani, ki bili brez potrebne opreme in so se po nekaj metrih na snegu vračali nazaj in nam sledili. Na previsnem, spolzkem delu so na novo nameščeni klini in nova jeklenica. Tudi drugje so varovala OK. Na poti je tudi veliko novoh ploščic za varovanje, po grapi in po skrotju nad policami. Èelada obvezna, samovarovanje smo tudi uporabljali. Sestopili smo preko Koštrunovih špic (med vzponom po zg. travnatem delu pod grebenom je neslišno!!! priletel kamen, velik za pest, dva metra od nas - čelade smo imeli) in se čez Škrbino Zadnje Špranje (neprijeten spust po grušču), mimo Mazenija vrnili v Zajzero. Za vzpon smo porabili 6 ur in prav toliko za sestop. Najlepša tura v tem letu, mogočnost teh gora, razgledi z vrhov, vreme. LP Janez
mre: torek, 21. avgust 2007, ob 19.18 uri
V kakšnem stanju je, vsaj pri meni, že dolgo občudovana Gola Nordest? kako je z varovali, snežiščem? Kaj od opreme je koristno imeti s seboj, kaj pa odvečna krama? Za vse koristne info. že vnaprej hvala. Lp
Tomaž: sobota, 25. avgust 2007, ob 23.37 uri
Za snežišče pod vstopom v Golo Nordest priporočam cepin in dereze. Varovala so ok. Kje oz. kam pa misliš sestopat?
xmovc: ponedeljek, 27. avgust 2007, ob 11.37 uri
Èe ti je življenje drago ne hodi čez Trbiško škrbino (Forc. di Riofreddo) v tisto podrto grapo. Pot bi morala biti po mojem mnenju zaprta. Zajle so potrgane oziroma v sumljivem stanju, pot krušljiva ko 100 mater. Èe odpove sodelovanje še adrenalinska lestev pri 20 metrskem skoku v zaključku ti ne ostane drugega kot abzajl ali povratek po grapi nazaj. Èe se znajde slučajno kdo nepričakovano nad teboj, ne prideš živ iz grape. Resda mogoče zgleda teoretično najbližji sestop, ampak je tudi objektivno najbolj nevaren.
Marijana & Marko: ponedeljek, 27. avgust 2007, ob 12.55 uri
Tako kot pravi xmovc, preberi prvi odstavek, lansko stanje: http://www2.arnes.si/~mcuder/dnevnik/060924.html Naj bi pa obstajala še ena zavarovana varianta s Trbiške škrbine v Mrzle vode, Igor (igorz) nama je lani razlagal,...
mariborcan: ponedeljek, 27. avgust 2007, ob 13.09 uri
Sestop čez Trbiško škrbinico: hodil tam dol še nisem, so pa eni kolegi in so bili glede sestopa po grapi istega mnenja kot xmovc. VENDAR, kolikor vem, je sedaj tam speljana nova pot, ki ne gre po grapi. Sem lani, ko sem obiskal Anito Goitan, videl odcep te poti, malo pred škrbinico se odcepi od poti, ki pride od Corsija. Nekaj o tej poti pa je napisal tudi uporabnik igorz [url=http://www.pzs.si/forum/viewtopic.php?t=3530]tukaj[/url]. Ne poznam pa osebno, naj raje še kdo potrdi zadevo... Sestop čez Škrbino Prednje Špranje: to turo smo naredili mi, ko smo bili 08.08.2001 po Gola NE na Višu. Mi smo se tako odločili predvsem tudi zato, ker pred tem še nismo prehodili tistega dela Anite Goitan čez Koštrunove špice. Ta del Anite Goitan je lažji, vmes imaš vzpon s Škrbine Zadnje Špranje na Koštrunove špice (ampak tudi na varianti čez Trbiško škrbinico te čaka vmesni vzpon na Žabniško škrbino), na sestopu do Mazzenija pa se tudi ne spomnim kakšnih težav (grapa pač, ampak nič kaj zahtevnega, snega mislim, da niti ni bilo več). Lahko pa tudi spustiš Koštrunove špice in greš spodaj okoli mimo Corsija na Škrbino Prednje Špranje, ampak imaš ravno tako po višini primerljiv vmesni vzpon (od koče do škrbine), tako da se po moje ta varianta manj splača. Aja, mi smo turo takrat opravili v enem dnevu, se torej da brez težav... Težko bi rekel, katera varianta je krajša in/ali bolj priporočljiva, mislim, da je približno enako, tako da se je po moje najboljše odločiti glede na to, kateri predel bi radi obiskali. LP P.S. Najbolj direkten sestop pa bi verjetno bil direktno s Škrbine Zadnje Špranje do Mazzenija, ampak tista grapa je menda manj priporočljiva. Hodil še nisem, imam pa dve sliki, posneti 28.08.2004: [url=http://shrani.si/f/4/mk/GpFqCc/img0847.jpg]slika1[/url], [url=http://shrani.si/f/c/7P/3NgD2rTg/img0848.jpg]slika2[/url].
Tone: ponedeljek, 27. avgust 2007, ob 17.15 uri
Tomaž je že odgovoril na nekaj vprašanj, jaz pa z zamudo prispevam še nekaj vtisov z našega skupnega izleta. Ob zori smo se v soboto podali iz Zajzere do koče Pellarini in od tod pod sijajne nebotične stolpe Viša in njegove soseščine. Èe smo količkaj pozorni, nam ne more uiti napis NE GOLA, ki nas kakih 20 minut nad kočo usmeri levo čez melišče do snežišča pod strašljivo grapo. Trdo snežišče predstavlja že prvi trenutek resnice. Z derezami iti preko njega je zelo prijeten sprehod, brez njih pa je lahko silno utrudljiv za telo in duha. Morda se da snežišče zaobiti spodaj in po levi strani preplezati zaobljeno vznožje stene do vstopa na polico, kjer se začne smer, vendar mi tega nismo poskusili. Vsekakor si ne obotavljajte vzeti derez s seboj, saj tu sneg nikoli ne izgine. Težava je največkrat v tem, da dandanašnji večina uporablja avtomatske dereze, ki za mehke "letne" čevlje niso primerne in tako ostanejo doma. Nadaljevanje v skalni grapi je na vseh težjih mestih dobro zavarovano. Po težavnosti nekoliko izstopata dve mesti - navpični 7-metrski prag in kratek spust v grapo, kjer nas hoče zasukati nekam po svoje. Zgornji del do vrha gore tehnično ni težak. Sestop smo si začrtali po poti Anita Goitan, ki preči lepe police pod Gamsovo materjo in Divjo kozo. Èe imamo občutek, da se spuščamo pregloboko proti koči Corsi, nas to ne sme zmesti, kajti zanesljivo bomo našli odcep. Pot je prav zanimiva - večinoma so precej vodoravne police, nekaj vzponov, še več spustov, vse skupaj pa je začinjeno z mnogimi odseki kar izpostavljenega plezanja ob zanesljivih varovalih. Na globoki Trbiški škrbinici pa nas je kar malo zmedlo. Predstavljali smo svoje teorije o tem, kam iti. Na koncu smo se le odločili za spust na sever v skrivnostno globel, opremljeno z zarjavelimi potrganimi jeklenicami. Piše, da je to smer Giorgio Cavalieri (naj me kdo popravi, če me je spomin izdal), nekje na steni je tudi napis NO, sicer pa ni nobenega znaka, da bi bila pot opuščena. Nove poti, ki jo omenja Igor, nismo poznali in tudi ni bilo videti nobenega sledu o njej. Spuščali smo se po neznansko krušljivem svetu strme grape z naloženim kamenjem in pragovi, ki so jih deloma pomagala premagovati tista uničena varovala. Brez dveh koncev 6-metrske vrvi, s katero smo nadomestili manjkajoče jeklenice, si morda sploh ne bi upali sestopiti. Največji posladek pa je predstavljal 20-metrski spust po jekleni lestvi, ki spodaj spremeni smer in se je treba pošteno potruditi, da te ne vrže iz ovinka. Takoj za tem pa se večje težave nehajo; spustimo se še po dolgem melišču, se vzpnemo na Krniško škrbino in mimo koče Pellarini sestopimo do izhodišča. Zelo pa smo se čudili, da tako podrta pot ni uradno zaprta. Povzetek - čisto zaresna tura od jutra do mraka, na katero se lahko podamo le z dovolj izkušnjami, kondicije in opreme.
igorz: ponedeljek, 27. avgust 2007, ob 20.01 uri
No Mariborčan je v svojem opisu že nakazal moj opis novega prehoda v dolino Mrzle vode (Forc. Riofredo - Trbiška škrbinica), kljub temu, ga bom še enkrat opisal. Ob tabli A. Goitan pri sestopu mirno prezrite stari podrti sestop v Mrzlo vodo in nadaljujte sestop po poti 627 proti Corsiju, kmalu boste v levo opazili stezico, ki je na novo nadelana, poleg nameščeno jeklenico in na skali napis Pellarini. Kdo tega ne opazi je bodisi slep ali pa so mu gore španska vas. Sprva zavarovana pot poteka vodoravno, potem se obrne okoli izpostavljenega mesta v levo in se spusti po ozki izpostavljeni polici v temačno grapo. Od tam se je potrebno ob stopnih klinih in ob jeklenici kakšnih 5 m navpično povzpeti, potem nadaljujemo po zložnejši grapi navzgor na škrbino s katere se je potrebno spustiti navzdol, spodaj se pot združi s staro varianto. Prehod iz Mrzle vode do Pellarinija je Žabniška škrbina, prav tako območje nad Pellarinijem Žabniška krnica.
xmovc: torek, 28. avgust 2007, ob 10.46 uri
Mogoče zgolj v opozorilo, da poti, ki jo opisuje Igor ni niti na še toplem zemljevidu Tabacco 019, niti na Forcelli Riofreddo - Trbiški škrbinici ni najmanjšega znaka, ki bi nakazoval, da je mogoč sestop k Pellariniju po kateri drugi poti. Nasprotno, smerokaz kaže v podrto grapo, pot pa je, če me spomin ne vara prav tako označena z markacijo 627.
igorz: torek, 28. avgust 2007, ob 18.56 uri
Kakorkoli, jaz sem to zadevo prehodil, če tega še ni na karti seveda ni v moji pristojnosti, kot tudi ne kako italijani označujejo svoje poti, ker pa vem kako se tiskajo karte, ker sem pri tem že sodeloval lahko traja tudi več let, da se stanje na terenu ujame s karto, nekdo pač pozabi vprašati za spremembe pa to ne gre v tisk, ali pa tisti, ki spremembo naredi na terenu o tem ne obvesti izdajatelja karte. Bo pa to težko vrisati v karto, ker gre za minimalno spremembo. Upam, da se ne bo še kdo oglasil in protestiral ker tega prehoda ni opisanega v Planinskem vodniku Zahodne Julkijske Alpe. Seveda pa Tone in njegova druščina tega odcepa ni mogla opaziti, ker je že prej zavila v podrto grapo.
mariborcan: torek, 28. avgust 2007, ob 20.31 uri
Seveda pa Tone in njegova druščina tega odcepa ni mogla opaziti, ker je že prej zavila v podrto grapo.
Morda bi bilo fajn, da bi na škrbinici namestili nek kažipot in tako označili, da je treba tudi za Pellarinija sprva sestopiti proti Corsiju in da je kasneje odcep. Še posebej v tem primeru, ker so spremenili potek obstoječe poti...težko je namreč pričakovati, da bodo vsi imeli najnovejše karte in opise...
Tomaž: ponedeljek, 3. september 2007, ob 20.17 uri
Zanimivo. Očitno italijanski markacisti nimajo namena niti opozorilne table pri Pelleriniju in na Trbiški škrbinici za omenjeno pot postaviti. Ali se bo moralo zares prej kaj neprijetnega zgoditi!? :?
tj3l: ponedeljek, 17. avgust 2009, ob 21.02 uri
Na Višu sem bil čez SV deber že v sep. 2008. Takrat sva se spustila skozi Trbiško škrbinico, utrgane jeklenice 2m nad tlemi, krušljivo živo melišče, zviti klini, "šlepanje" na prusike, izstopna lestev spodaj ločena od stene, visenje in skok na melišče, lasje pokonci... Letos sem turo ponovil s kolegi. Ker nisem bil prepričan glede stanja že v SV Debri glede na letošnjo hudo zimo, sem pisal gorskemu vodniku Luci Vuerichu iz Trbiža. Odgovoril mi je ko smo se že vrnili - Gola NE je v solidnem stanju. Torej... [b:9357ac12e2]stanje poti okoli Viša na dan 15.8.2009[/b:9357ac12e2] na lastne oči/noge: - Po poti 616 mimo Rif.Pellarini proti nabojsovi škrbini do kote 1670 normalno. - Pot čez melišče pod "M.Višem" oznake sprane kot lani, snežišče obsežno (priporočen cepin), dostop do vstopne police nam olajša majhen snežni most. - Stanje varoval v grabnu nič slabše kot lani, skala kompaktna, tu in tam je potrebno pokazati več spretnosti in malo poplezati, na ključnih mestih so varovala vredu. - Božje police in izstopna polica vredu, nekaj dodatnih možicev. - Sent. Anita Goitan pod Gamsovo mamo, Turnom, Malo Špico vredu (veliko planincev brez osnovne opreme ali ideje, kam sploh gredo, žal med njimi tudi Slovenci). - Sent. Anita Goitan pod Divjo kozo do Trbiške škrbinice vredu (oznake na vrh Divje koze so sprane do neprepoznavnosti, možici, plezanje za sladokusce, krušljivo in nevarno). - Trbiška škrbinica pri kipcu madone vstop v sesuto ferato Georgio Cavalieri zgoraj še vedno nekako izgleda, napis NO na steni zlahka spregledamo. [b:9357ac12e2]- NOVA POT za spust v Krnico Mrzle vode - Malo sestopimo proti JV in nato v skrit graben, varovala vredu do škrbinice. Kmalu pod škrbinico jeklenica izgine pod metrom poletnega snega, nato povsem svež skalni podor, varoval ali oznak ni več, divje živo melišče, nevarno. Tudi to pot je sesulo. Spodaj vidimo, da je sosednjo grapo povsem odneslo, izstopne lestve spodaj v S.A.G.Cavalieri ni več. Sestopa v krnico Mrzle vode skozi katerokoli od obeh variant iz Trbiške škrbinice ne priporočam.[/b:9357ac12e2] - Pot 627 v Mrzli vodi in 618 čez Žabniško škrbino deloma sesuta, prehodna. Lep pozdrav in srečno
© PLANINSKA ZVEZA SLOVENIJE, 2024

Iskanje v forumu


Išči v temi

Izprazni Iskanje
 
Prikaži vse zapise
Teme v forumu
Stanje v gorah
Dejavnosti
Splošno
Spletna stran PZS
 
Planinska zveza Slovenije
Ob železnici 30a, p. p. 214
SI-1001 Ljubljana

+ 386 (0)1 43 45 680
info@pzs.si
Aktualno
Novice
Dogodki, aktivnosti
Zadnje v forumu
Zadnji komentarji
Članarina
Spletna včlanitev
Prednosti članstva
Vrste članstva in cenik
Prijava nezgode
Planinstvo
Planinske koče
Planinske poti
Komisije in odbori
Planinska društva
Planinska kultura
Planinski vestnik
Slovenski planinski muzej
Planinska založba
Življenje pod Triglavom
Podpiram planinstvo
Dohodnina
SMS donacije
Sklad Okrešelj
Naši partnerji
O PZS
Osebna izkaznica
Kontakti / kje smo
Vodstvo
Strokovna služba
Prijava | Registracija | Piškotki (cookies) Splošni pogoji delovanja O avtorjih